וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב חיימוביץ': "האם הפגרה עזרה? נדע אחרי מכבי חיפה"

21.10.2012 / 15:44

בלם הפועל ת"א לקראת המפגש עם הירוקים (ב', 20:50, ערוץ 1): "הם טובים ומאומנים". ממן צפוי לפתוח במקום ורמוט הפצוע

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות למפגש המסקרן מחר מול מכבי חיפה (שני, 20:50, ערוץ 1). שתי הקבוצות שבקיץ נחשבו למועמדות לזכייה באליפות, יודעות שהפסד עלול להרחיק משמעותית מהחלום על הנפת הצלחת בסיום העונה.

האדומים שיחסרו מחר את גילי ורמוט הפצוע ואת אלרואי כהן המורחק, מנסים לשדר אופטימיות לקראת המשחק, למרות חסרונם של השניים. "כבר שבועיים לא היה לנו משחק, אבל אנחנו עובדים ומתאמנים קשה, ואנחנו מודעים לחשיבות המשחק ולקושי שלו ועושים הכול כדי לבוא הכי מוכנים שאפשר", אמר הבלם זאב חיימוביץ' לקראת המפגש מחר. "הפגרה יכולה להיות טובה או פחות. עבדנו מאוד קשה, גם על כושר גופני וגם מבחינה טקטית. האם הפגרה עזרה? נדע אחרי המשחק".

הבלם לא חושב שהיעדרות של יוסי אבוקסיס בפגרת הנבחרת אמורה להיות מורגשת מחר: "זה לא משפיע בשום צורה. יש צוות שעובד עם יוסי וכל מי ששייך לצוות, אם זה שביט, ניצן שתמיד פה, או יום טוב טליאס, מילה שלהם זה כמו מילה של יוסי. מבחינתנו אין שום השפעה".

"אנחנו לא מסתכלים על ההיסטוריה של מכבי חיפה", סיכם חיימוביץ', "זו קבוצה טובה, תמיד מאומנת. זה מועדון גדול ואנחנו מתכוננים בצורה הכי רצינית שיכולה להיות. אנחנו עוברים תקופה לא קלה, אבל זה המקצוע שלנו, אנחנו נמצאים פה ומקבלים שכר על העבודה שלנו. כל שחקן כדורגל רוצה בסופו של דבר לשחק. מבחינתי אני שמח ועושה את המקסימום להוכיח שאני ראוי למקום בהרכב".

עומר דמארי וחנן ממן אמורים לחזור להרכב, כשיוסי אבוקסיס צפוי לשנות מעט את המערך. נעאל חוטבא יפתח במקומו של ג'ון פנסטיל, שחזר באיחור ממשחקי נבחרת גאנה במוקדמות אליפות אפריקה ורק אתמול שב להתאמן עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully