וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחונות לריאל מדריד וברצלונה

הבלאנקוס חזרו מפיגור 12 בשלוש הדקות האחרונות וניצחו 86:88 את קנאריאס. בארסה עם 50:65 על סראגוסה בחוץ

אחרי פתיחה מצוינת של העונה, עם שלושה ניצחונות ומאזן מושלם וכשברצלונה כבר סופגת שני הפסדים, ריאל מדריד הגיעה מאוד בטוחה בעצמה למשחק החוץ היום (ראשון) במחזור הרביעי מול קנאריאס מתחתית ליגת הכדורסל הספרדית. אלא שלמארחת, שטרם ניצחה עד כה, היו תוכניות אחרות לחלוטין והיא נלחמה עם הבלאנקוס עד לרגע האחרון, כשריאל מבצעת ריצה מדהימה בדקות הסיום ומגרדת ניצחון 86:88.

ריאל רדפה לאורך הרבע הראשון, אבל 13:27 הוריד אותה למחצית בפלוס שבע. המארחת לא נבהלה וחזרה למשחק לקראת הרבע האחרון, שם סול בלאנקו וריקרדו גיאן הובילו אותה כבר ליתרון 12, עם שלוש דקות על השעון. ג'ייסי קארול לא נשבר והשווה עם חמש נקודות ענקיות. ריאל חטפה כדור חצי דקה לסיום ורודי פרננדס קלע והעביר את היתרון אל הבלאנקוס, מה שסגר ריצה מטורפת של 4:18. מכאן המארחת כבר לא חזרה וריאל השיגה ניצחון מוראלי אדיר. קארול הפציץ 26, פרננדס הוסיף 16.

יריבתה המושבעת של ריאל מדריד, ברצלונה, ממשיכה לנצח בתוצאות נמוכות במיוחד. אחרי 49:67 בחוץ על ריטאס וילנה ביורוליג, הקטלאנים דילגו בקלות גם מעל סראגוסה עם 50:65 בחוץ. ברצלונה, שהתחזקה הקיץ בעיקר בחלק ההתקפי, ממשיכה בקו ההגנתי מהעונה שעברה. פיט מיקאל הוביל את קלעי ברצלונה עם 11 נקודות והוסיף גם תשעה ריבאונדים. אנטה טומיץ' קלע 10 ואילו ניית'ן ג'וואי קלע תשע והוריד 10 ריבאונדים.


במשחקים נוספים, ולנסיה ניצחה 64:68 את אוברדוריו, עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים של סרגיי לישצ'וק. מורסיה גברה 75:77 על לאגון ארו ואילו קאחה לבוראל הביסה 76:92 את חובנטוד, כשהיא נעזרת בשישה שחקנים בדאבל פיגרס, כולל 14 נקודות של מצ'איי לאמפה אקס מכבי תל אביב.

במשחקים שפתחו אמש את המחזור, מלאגה יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, ניצחה 58:73 את פואנלברדה, קחאסול גברה 63:74 על גראן קנאריה ואילו בילבאו חילצה 85:86 מול אסטודיאנטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully