וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וויליאמס אלופת לוקסמבורג, ברדיך אלוף שטוקהולם

האמריקאית גברה בגמר על ניקולסקו, זכתה בתואר ראשון אחרי שנתיים. מוסקבה: ווזניאקי זכתה בנשים, אנדראס ספי בגברים

תומאס ברדיך עשה היום (ראשון) צעד נוסף להבטחת מקום בגמר גביע המאסטרס בלונדון בסוף השנה, כשזכה בטורניר שטוקהולם (סך פרסים 550 אלף דולר) אחרי שגבר בגמר על ג'ו ווילפרד צונגה 6:4, 4:6, 4:6. זו הייתה הפעם הראשונה ששני המדורגים ראשונים בטורניר מתמודדים בגמר מאז 1991, כשאז בוריס בקר ניצח את סטפן אדברג. גם היום הגמר התעלה לרמה גבוהה, והוכרע אחרי קרב צמוד.

צונגה הצרפתי (8 בעולם), שהפסיד לברדיך (6 בעולם) גם ברבע גמר טורניר שנחאי בשבוע שעבר, ניצח במערכה הראשונה, אבל יריבו הצ'כי השתלט על המשחק. צונגה עוד הציל שתי נקודות משחק במשחקון האחרון, אבל ברדיך השלים את הניצחון אחרי שעתיים ו-28 דקות.

הטניסאי הצ'כי תומאס ברדיך, טורניר שטוקהולם. רויטרס
חזר מפיגור מערכה. ברדיך/רויטרס

חודש בלבד אחרי שזכתה בטורניר סיאול, הוסיפה היום (ראשון) קרוליין ווז'ניאקי למאזנה את התואר ה-20 בקריירה, כשניצחה בגמר טורניר הקרמלין קאפ במוסקבה (סך פרסים 740 אלף דולר) 2:6, 6:4, 5:7 את סמנתה סטוסור האוסטרלית.

הטניסאית מדנמרק, שהייתה בדעיכה גדולה ולא זכתה בתואר למעלה משנה, מתחילה לחזור לעצמה והפגינה הרבה אופי, אחרי מערכה ראשונה מצוינת ושנייה חלשה. ווז'ניאקי נקלעה לפיגור גם במערכה המכרעת, אבל הצליחה לשבור ולחזור לעניינים, לפני ששבירה נוספת סידרה לה את הניצחון בטורניר.

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי מניפה את הגביע בטורניר הקרמלין, מוסקבה. רויטרס
סופסוף חוזרת לעצמה. ווז'ניאקי/רויטרס

בטורניר הגברים במוסקבה, אנדראס ספי האיטלקי זכה בטורניר השני שלו השנה (אחרי בלגרד), לאחר שניצח בגמר את תומאס בלוצ'י הברזילאי בגמר שנמשך שעתיים ו-13 דקות. ספי, שדורג שני בטורניר, כבר היה על סף הפסד לפני שניצח 6:3, 6:7, 3:6. בלוצ'י, שדורג רביעי בטורניר, כבר הגיש פעמיים לניצחון במהלך המערכה השנייה, אסל ספי שבר פעמיים וכפה שובר שוויון. במהלך המערכה האחרונה המדורג 25 בעולם השיג שבירה מכרעת, כדי להבטיח את הניצחון המתוק.

הטניסאי האיטלקי אנדראס ספי, מניף את הגביע בטורניר הקרמלין מוסקבה. רויטרס
טורניר שני העונה. ספי/רויטרס

בגמר טורניר וינה שנערך היום (סך פרסים 550 אלף יורו), גבר כצפוי חואן מרטין דל פוטרו על גרגה ז'מליה הסלובני 3:6, 5:7 אחרי שעה ו-40 דקות. דלפו, המדורג במקום השמיני בעולם, לא התקשה מול ז'מליה, המדורג 70 בעולם, וחזר בסטייל לפעילות, אחרי שנעדר בחודש האחרון עקב פציעה. בעונה שעברה, הפסיד הארגנטינאי (שדורג ראשון בטורניר) את התואר בוינה לג'ו וילפריד צונגה הצרפתי ועת הזכייה בתואר כעת הוא ממשיך את השנה הטובה שלו, כשמאזנו עד כה עומד על 57 ניצחונות מול 14 הפסדים. דל פוטרו, שזכה בתואר שלישי העונה (אחרי מארסיי ואסטרויל), מקווה להיכלל בין שמונת הגדולים של השנה ולהיכנס לטורניר המאסטרס. "חשוב לסיים את העונה בצורה טובה. אני מקווה להשתפר, ומצפה בקוצר רוח ללונדון", אמר בסיום הארגנטינאי.

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. Ronald Zak, AP
מתקרב למאסטרס. דל פוטרו/AP, Ronald Zak

ונוס וויליאמס זכתה בתואר WTA ראשון שלה זה שנתיים, לאחר שזכתה היום בטורניר לוקסמבורג (סך פרסים 220 אלף דולר) אחרי שגברה בגמר 2:6, 3:6 על מוניקה ניקולסקו הרומנייה. אחרי שבשנתיים האחרונות סבלה מלא מעט פציעות ובעיות בריאותיות, וויליאמס בת ה-32 נראתה בטורניר האחרון שוב במיטבה, כשגברה בדרך על רוברטה וינצ'י האיטלקייה (15 בעולם) ואנדראה פטקוביץ' הגרמנייה, בדרך לתואר ה-44 שלה בקריירה. עבור ניקולסקו (70 בעולם), היה זה הפסד שני ברציפות בגמר בלוקסמבורג. עבור וויליאמס (41 בעולם), היה זה תואר ראשון מאז תחילת 2010, אז ניצחה בדובאי ואקפולקו.

הטניסאית האמריקאית ונוס וויליאמס. Geert Vanden Wijngaert, AP
שוב עם הגביע ביד. ונוס/AP, Geert Vanden Wijngaert

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully