וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה טוני: "גווארדיולה שאל אותי על באיירן מינכן"

החלוץ האיטלקי בן ה-35 חשף כי מאמן ברצלונה לשעבר עשוי להגיע לגרמניה: "הפילוסופיה תתאים לו, זו הבמה המושלמת"

השמועות בנוגע לקבוצתו הבאה של פפ גווארדיולה נמשכות, והבוקר (ראשון) חשף לוקה טוני כי מאמן ברצלונה לשעבר התייעץ איתו לגבי מעבר אפשרי לבאיירן מינכן. "פפ מאמן טוב מאוד. הוא שאל אותי מוקדם יותר לגבי באיירן, ואני חושב שהפילוסופיה של הקבוצה תתאים לו. הוא יעניק למנטליות הגרמנית ניצוץ", אמר בראיון לבילד החלוץ האיטלקי בן ה-35 שכבש 38 שערים בבוואריה בין השנים 2007 ו-2009.

טוני, שמשחק העונה בפיורנטיה והספיק להבקיע שער ליגה אחד, נשאל לאיזו קבוצה היה ממליץ לגווארדיולה ללכת, ולא היסס: "לבאיירן! זו אחת הקבוצות הגדולות בעולם. יש לה כסף, זו הבמה המושלמת עבורו. באיטליה יש כמה קבוצות טובות, אבל לא כמו באיירן. הקבוצה האיטלקית היחידה שניתן להשוות אותה לבאיירן היא יובנטוס, שתגיע לרמה הזו בעוד פחות מעשר שנים".

אמש אמר נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה כי ימליץ לנשיא מילאן סילביו ברלובסקוני לעבור דווקא לרוסונרי: "גווארדיולה מאוד אוהב את איטליה. אני מכיר את סילביו ויכול להבטיח לו שפפ הוא מאמן עם המון כריזמה. כשהיינו טסים ביחד, הוא היה קורא עיתונים איטלקיים. האם הוא יחזור לאמן העונה? תשאלו אותו, אני רק יודע שהוא אדם מצוין שתמיד מחפש שלמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully