וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי: "כולם חשבו שניפול אחרי ההפסד למכבי ת"א"

21.10.2012 / 11:26

בלם אשדוד מאושר מהפסגה אך מרגיע: "לא מדברים על מטרות". מזרחי: "יש הרבה קבוצות שוות, אין לנו יתרון איכות"

one

במ.ס אשדוד היה חשש לקראת המשחק אמש (שבת) מול עירוני קרית שמונה, שמא ההפסד למכבי תל אביב לפני שבועיים יוביל למומנטום שלילי. בפועל, ההיפך היה הנכון: מוליכת הטבלה גברה על האלופה המכהנת עירוני קרית שמונה 0:2, והמשיכה להראות שהיא ראויה למקום הראשון.

הבלם יא יא פטי אמר בסיום המשחק: "שיחקנו נגד אלופת המדינה וזה טבעי שהיה לנו משחק קשה ולכן אנחנו שמחים על הנקודות שהשגנו. חשוב לחזור לנצח כי כולם חשבו שאחרי ההפסד למכבי תל אביב אנחנו ניפול, אבל יש אווירה נהדרת בקבוצה".

פטי הגיב לדיבורים על אליפות אפשרית ואמר: "שלוש הנקודות הללו חשובות לנו מאוד. אנחנו לא מדברים עכשיו על המטרות אלא משחקים משחק אחרי משחק ואחרי 20 משחקים אנחנו נדע לאן פנינו מועדות". פטי התייחס לפגרה בסוף השבוע ולמשחק הקרוב מול הפועל באר שבע: "זה לא קל שיש כל כך הרבה פגרות ובגלל זה היינו צריכים לנצח את קרית שמונה וזה היה חשוב מאוד בשבילנו. רק אחרי החופשה נחזור ונחשוב על באר שבע".

באשדוד לא מורידים את הרגל מהגז ובמועדון ינצלו את הפגרה הקצרה כדי לצאת למחנה אימונים קצר באילת. המאמן יוסי מזרחי אמר: "יש הרבה קבוצות ברמה פחות או יותר שווה בליגה הזאת ומי שלא ישמור על דריכות ומתח בכל משחק, הוא שיפסיד. מי שחושב שיש לנו איזשהו יתרון איכות כזה גדול טועה ומטעה, נצטרך להמשיך להזיע אפילו יותר ממה שעשינו עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully