וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטור קראנקה: "אסיין עשה בדיוק מה שציפינו ממנו"

עוזר מאמן ריאל החמיא לגנאי הוותיק שבלט מול סלטה. היגואין: "אף אחד לא יאמין שניסיתי לבעוט. פלקאו? הוא חבר"

פצועה וחבולה, שבה אמש (שבת) ריאל מדריד למסלול הנצחונות כאשר גברה בביתה 0:2 על סלטה ויגו. גונסאלו היגואין וכריסטיאנו רונאלדו התכבדו בשערים, כשלפורטוגלי היה זה שער מספר 11 בששת המחזורים האחרונים. פשוט מדהים.

עוזר המאמן איטור קראנקה הגיע למסיבת העיתונאים על חשבון ז'וזה מוריניו, והסביר את ההחלטה להעניק את חולצת ההרכב הראשון למייקל אסיין: "המאמן מכיר את אסיין היטב והוא יודע שהוא יכול לשחק בהרבה תפקידים. זה היה משחק חשוב מאוד היום, ומייקל עמד במטרה בדיוק כפי שציפינו".

אסיין עצמו, שפתח בעמדת המגן השמאלי, היה מאושר וחייכן בסיום: "אני שמח לשחק בכל עמדה, אפילו אם זה היה קצת מוזר. כל משחק הוא מאוד חשוב, השגנו שלוש נקודות וזה חשוב. מול דורטמונד יהיה מאוד קשה, נלך לשם ונעשה את הטוב ביותר שלנו".

גם חוסה קייחון שיבח את הקשר הגנאי הוותיק: "ההגנה שלנו היתה פנטסטית היום, והיה טוב לראות את אסיין. הוא יכול לשחק במספר תפקידים שונים, והוא היה טוב מאוד היום. אני שמח שניצחנו, היו לנו הרבה פצועים ובכל זאת שיחקנו ברמה גבוהה".

היגואין, שכבש את השער הראשון עם ספק-הגבהה ספק-בעיטה שמצאה את החיבורים, אמר על הכיבוש המפתיע והנאה: "אם אגיד שניסיתי לבעוט לשער, אף אחד לא יאמין לי". החלוץ הארגנטינאי החמיא לאיקר קסיאס, שהיה מצוין אמש, ואמר: "הוא אחד השוערים הטובים בעולם, אם לא הטוב ביותר".

פיפטה אף נשאל לגבי העניין, כביכול, שריאל מדריד מגלה ביהלום של אתלטיקו מדריד רדמל פלקאו, והשיב: "נפגשנו בריבר כשהיינו צעירים. לא מדאיג אותי מה שאומרים עליו בתקשורת. הוא חבר, ואני שמח לראות את ההתקדמות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully