וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם לורנס: "טל בן חיים רוצה להגיע לפאוק סלוניקי"

20.10.2012 / 15:52

קשרה האירי של הקבוצה היוונית, ששיחק עם הבלם הישראלי בפורטסמות. סיפר: "הוא התקשר אלי והתעניין לגבי הקבוצה"

המגעים בין הבלם טל בן חיים לפאוק סלוניקי צוברים תאוצה וביוון מתחזקות ההערכות לפיהן הישראלי יגיע לקבוצה. השיחות בין נציגיו של בן חיים לראשי פאוק מתקדמות, כאשר מי שמנסה לקדם את העזרה הוא הקשר האירי של פאוק, ליאם לורנס, ששיחק עם בן חיים בפורטסמות.

"בן חיים התקשר אלי לפני קצת יותר משבועיים כשהגיעה ההצעה הראשונה מפאוק ודיברנו שוב לפני כמה ימים", אישר הבוקר (שבת) לורנס בראיון ביוון. "הוא שאל על החוויות שלי ועל המצב בקבוצה וההתפחויות כאן. אמרתי לו שפאוק זה מועדון פנטסטי, על האוהדים ועל כך שלא חוויתי בשום מקום אווירה ותמיכה כזו. אמרתי לו שסלוניקי עיר יפה עם אנשים ידידותיים ושפאוק תהיה טובה לקריירה שלו. הוא יודע הכל על פאוק ורוצה להגיע לסלוניקי".

לורנס שפע מחמאות לחברו: "הוא שחקן הגנה טוב מאוד שיכול לשחק גם כמגן ימני ושמאלי. יש לו המון ניסיון מהשנים ששיחק באנגליה והוא גם מסוכן במצבים נייחים. הוא שחקן דינמי עם אופי נהדר והוא שאפתן כמוני. הכרתי אותו מהשהות המשותפת בפורטסמות ואני יכול להגיד בוודאות שהוא מקצוען, מנסוה ואיכותי. הוא שחקן שיוכל לעזור לפאוק".

על פי פרסומים שונים, בן חיים היה בתכניות של המאמן גיורגוס דוניס כבר בקיץ, אך אז דרש חוזה בשכר שנתי של 1.6 מיליון יורו, פי שלושה ממה שפאוק הייתה יכולה לשלם. אלא שמאז נרכש המועדון על ידי איבן סאבידס שמעוניין לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית ולהביא שחקני רכש יקרים. דוניס לוחץ לצרף בלם מנוסה, במיוחד לאור העובדה שהוא ייאלץ להסתדר ללא בונגאני קומאלו הדרום אפריקאי שייצא בקרוב לאליפות אפריקה.

ביוון מדווחים כי לפאוק לא תהיה בעיה לעמוד בדרישות השכר של בן חיים וכי הפערים בין הצדדים אינם גדולים. לפיכך, אם בן חיים, שמבוקש גם בהפועל תל אביב, לא יקבל הצעה מפתה מאנגליה, מתחזקות ההערכות לפיהן הוא יצטרף לקבוצה היוונית לקראת חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully