וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוק סלוניקי מצטרפת למירוץ אחרי טל בן חיים

16.10.2012 / 12:20

הבלם שנמצא במגעים עם הפועל ת"א, נמצא חזק ברשימות של היוונים. הערכה: האדומים לא יוכלו להתחרות בהצעה של פאוק

פאוק סלוניקי רוצה להחתים את הבלם הישראלי טל בן חיים (30), כך אישרו לוואלה! ספורט גורמים ביוון. שמו של בן חיים נמצא חזק ברשימות של הבעלים החדש איבן סאבידס, שרכש את המועדון לפני חודשיים. כזכור, גם הפועל תל אביב מנהלת מגעים עם הבלם, אבל ההערכה היא שלא תהיה מסוגלת להתחרות בהצעה הכספית שתגיע מסלוניקי, שכן לפאוק אין בעית מזומנים מאז הגעתו של סאבידס, איש עסקים רוסי ממוצא יווני.

הקבוצה, שהדיחה העונה את בני יהודה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, נמצאת אחרי שישה מחזורים במקום השלישי בליגה עם 13 נקודות. המאמן גיורגוס דוניס מעוניין לחזק בדחיפות את מרכז ההגנה הכולל רק את גיורגוס קציקאס בן ה-22 ואת בלם נבחרת דרום אפריקה בונגאני קומאלו המושאל מטוטנהאם. דוניס רוצה בלם מנוסה ושמו של בן חיים נמצא חזק על הפרק.

כידוע, בן חיים הוא שחקן חופשי לאחר שחוזהו בפורטסמות' הותר ולכן הוא רשאי להצטרף לכל קבוצה בכל זמן שיחפוץ. על פי ההערכות, המגעים בין הצדדים אמורים לתפוס תאוצה בימים הקרובים. הבלם, שאיבד את מקומו בסגל הנבחרת מאחר ואין לו קבוצה, מבין היטב שהוא חייב לחזור לפעילות כמה שיותר מהר גם כדי לשוב ללבוש את המדים הלאומיים.

בן חיים גדל במכבי תל אביב ושיחק בקבוצת הבוגרים שלה במשך שלוש שנים. בעונת 2004/5 עבר לבולטון האנגלית ושיחק בה במשך שלוש שנים, עד שחתם בצ'לסי בהעברה חופשית. אחרי עונה לא מוצלחת בסטמפורד ברידג', במהלכה המאמן ז'וזה מוריניו הוחלף על ידי אברהם גרנט, עבר בן חיים למנצ'סטר סיטי וכן הושאל לתקופה קצרה בסנרדלנד.

באוגוסט 2009 עבר לפורטסמות' ושנה לאחר מכן הושאל לווסטהאם. את עונת 2011/12 העביר בפומפי וירד איתה לליגה השלישית באנגליה. במהלך הקיץ האחרון ניהל בן חיים מו"מ עיקש עם ראשי המועדון על שחרור מחוזהו הכספי שהכביד מאוד על המועדון המצוי בקשיים כלכליים, ואחרי זמן ארוך הצדדים הגיעו להסכמה על שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully