וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "הפציעה של ורמוט רעה, אבל אני לא רוצה לתרץ"

20.10.2012 / 13:44

מאמן הפועל ת"א מתכונן למפגש עם מכבי חיפה ביום שני: "גם כשלא הייתי כאן, תכנית האימונים הייתה בדיוק אותו דבר"

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שבת) אימון נוסף לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב. אחרי פגרת נבחרת ארוכה, האדומים ינסו להמשיך את המומנטום החיובי שהתחיל בפורטוגל בשער השוויון של עומר דמארי בתוך תוספת הזמן. יוסי אבוקסיס שנעדר מעל לשבוע מאימוני הקבוצה לטובת הנבחרת התפנה היום בבוקר בטרם האימון לדבר לקראת המשחק מול הירוקים.

"אני חושב שהמיקום של מכבי חיפה לא אומר את האמת מבחינת היכולת שלהם", טען המאמן. "זו קבוצה עם שחקנים טובים, זה מועדון גדול שבטח יסיים הרבה יותר גבוה מאיפה שהוא עכשיו. אנחנו מסתכלים על עצמנו, אנחנו נראים הרבה יותר טוב מהמשחקים האחרונים ובשביל זה אנחנו עובדים. ראיתי את מכבי חיפה במשחק הראשון של העונה נגד מכבי והם היו ממש טובים למרות שהם הפסידו".

"גם כשלא הייתי כאן, תכנית האימונים הייתה בדיוק כפי שהשארתי אותה", הסביר אבוקסיס בנוגע לזמן שהיה בנבחרת. "בסך הכל הקבוצה נבנתה בחלקים כי ההצטרפות של הבעלים הייתה באיחור ולא היה מחנה אימונים מסודר וגם דיברתי על זה עם ניצן שירזי. אמרתי לשחקנים שאני מצפה שבכל משחק יהיה שיפור, אבל כמובן שזה ייקח זמן. אתם מתעסקים בזה יותר מדי כי עדיין לפני מכבי חיפה הייתי ב-4-5 אימונים שזה נורמלי ומה שהפסדתי היו חמישה אימונים".

על המפגש הטעון מול אביחי ידין ועל החיסרון של ורמוט הוסיף אבוקסיס: "אני לא חושב שתהיה לזה השפעה. זה משחק בין שני מועדונים שמאוד מכבדים אחד את השני. אני לא רואה יריבות של אביחי כלפי השחקנים שלנו או להיפך, כולם באים לשחק ולתת את הכל. כמובן שהפציעה של ורמוט רעה מאוד כי הוא שחקן חשוב מאוד במערך, אבל אני לא רוצה להתחיל בתירוצים. גם אלרואי (כהן) יהיה חסר ומדובר בשני שחקני קו, אבל אנחנו רוצים להתרכז במי שנמצא".

הפועל תל אביב תחסר ביום שני כידוע את גילי ורמוט ואת אלרואי כהן שפתחו בשני המשחקים האחרונים. עומר דמארי שהחלים מהפציעה בברכו וחנן ממן יתפסו את המקום שלהם בהרכב. נאעל חוטבא גם הוא צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני במקומו של ג'ון פיינטסיל ששב רק אתמול לארץ בשל משחקים במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully