וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי החליטה: סרט הקפטן יישאר של ג'ון טרי

למרות העונש שספג מההתאחדות, הבלוז החליטו לא להחמיר: "המקרה עירפל את התקופה הכי טובה של המועדון בהיסטוריה"

כנראה שאנחנו רחוקים מלסיים ולהתעסק בפרשת ג'ון טרי. פרשת האמירות הגזעניות שהשמיע בלמה של צ'לסי לעברו של אנטון פרדיננד לא גזלה מטרי את סרט הקפטן בקבוצה: אחרי שהנושא הגיע להכרעה משפטית כבר לפני כמה שבועות וצ'לסי עדכנה כי תעניש אותו מבלי לפרט במה, כעת מתברר שהסרט יישאר אצל טרי.

כזכור, בית הדין של ההתאחדות האנגלית הרחיק את טרי בעקבות האירועים מארבעה משחקים וקנס אותו גם ב-220 אלף ליש"ט. לטרי עמדה הזכות להגיש ערעור להחלטה, אבל הוא החליט לוותר. יושב ראש המועדון ברוס באק הודיע כאמור שצ'לסי לא תמנע מטרי להמשיך ולשמש כקפטן.

"ג'ון ימשיך להיות הקפטן של המועדון", עידכן באק. "אנחנו לא מתכוונים להרחיק אותו ממשחקים נוספים אחרי שההתאחדות כבר הרחיקה אותו, אבל ננקוט בצעדים משמעתיים בהתאם לנסיבות. המקרה מלפני שנה עירפל את התקופה הכי טובה של המועדון בהיסטוריה".

גם רוברטו די מתאו התייחס לנושא העונש של טרי לפני המשחק של הקבוצה מול טוטנהאם היום (שבת), ואמר: "במשך שנים רבות טרי היה כאן והראה איכויות רבות. הוא הבין שביום ההוא הוא התנהג מתחת לסטנדרטים שלו ושל המועדון. על הדברים הללו הוא קיבל הרחקה, קנס ועונש נוסף מהקבוצה. הוא הוענש על מה שהוא אמר. כולנו עשינו טעויות בחיים שלנו. הוא התנצל בפני כולם, כולל בפני משפחתו של פרדיננד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully