וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי לא מוותרת על רדאמל פלקאו

ריאל מדריד לא לבד בתמונת החלוץ של אתלטיקו. ראש מערך הסקאוט בסיטי: "הוא היחיד שיכול לגרום לנו לעשות את הקפיצה"

כנראה שבשבועות ובחודשים הקרובים אנחנו נשמע רק שם אחד בסביבה: רדאמל פלקאו. אחרי שפורסם מוקדם יותר השבוע ש"ריאל מדריד עשתה צעד להחתמת פלקאו", נראה שגם מנצ'סטר סיטי נכנסת לתמונה ולא מתכוונת לוותר על החלוץ הקולומביאני של אתלטיקו מדריד כל כך מהר.

בסקיי ספורטס דווח כי למרות שאתלטיקו כבר הבהירה שפלקאו לא יעמוד למכירה בינואר ובטוחה כי הוא יישאר, ראש מערך הסקאוט של סיטי קרלו קנצ'ליירי סיפר כי הוא מעוניין לראות עסקה באשר לחלוץ. בראיון שנערך עימו לגבי האפשרות שסטבן יובטיץ' מפיורנטינה יגיע, השיב קנצ'ליירי: "הוא שחקן מעניין, יש לו איכות, אבל בהתקפה אנחנו כבר טובים, אנחנו מאושרים על טבס, אגוארו ובאלוטלי".

ואז המשיך ראש מערך הסקאוט, וציין: "בנוסף, אני מאמין שהשחקנים שלנו טובים יותר מיובטיץ'. הוא שחקן טוב, אבל שיכול לעשות את ההבדל כמו פלקאו. דיברתי על פלקאו בימים האחרונים עם מאנצ'יני. אם נוכל לצרף שחקן בינואר, אנחנו צריכים לצרף את פלקאו. הוא שחקן חשוב, היחיד שיכול לגרום לנו לעשות את הקפיצה".

קנצ'ליירי גם נשאל על שני שחקני ברצלונה, ססק פברגאס וסרג'יו בוסקטס, שאחריהם חיזרו הסיטיזנס, ואמר: "אנחנו אוהבים את בוסקטס ופברגאס מאוד, אבל ברצלונה לא רוצה למכור לנו את שני השחקנים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully