וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות באנגליה: אוהד לידס תקף את כריס קירקלנד

צפו בשוער נבחרת אנגליה לשעבר וכיום בשפילד וונסדיי, נכנע לשוויון של לידס ומיד סופג חבטה בפניו. וגם: דווידס חזר לשחק

אירוע אלימות חמור הערב (שישי) במשחק בין שפילד וונסדיי ללידס בליגת המשנה באנגליה. כריס קירקלנד, שוער ליברפול ונבחרת אנגליה לשעבר המגן כיום על שערה של שפילד וונסדיי, ספג בדקה ה-77 את שער השוויון בדרבי של יורקשייר שהסתיים ב-1:1, ומיד לאחר מכן הותקף על ידי אוהד של לידס שפרץ אל כר הדשא והפילו אל הקרקע עם חבטה לפניו.

קירקלנד נזקק לטיפול לאחר הפגיעה המכוערת, אך התאושש וסיים את המשחק בהילסבורו, בעוד האוהד נמלט בחזרה ליציע. המפגש הזה היה הראשון בין שתי היריבות המושבעות מאז 2007 וכאמור הסתיים ללא הכרעה, אחרי שג'יי בות'רויד העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-44 ומייקל טונג איזן רגע לפני המהומה.

"היה משחק מצוין, אבל במקום זה אנחנו צריכים לדבר על החיות האלה", תקף המאמן המקומי דייב ג'ונס בסיום. "הם צריכים להיות מורחקים מכל משחק חוץ, צריכים להעניש אותם. זה מכעיס שאירוע כזה בכלל התאפשר. מדברים הרבה על גזענות, אבל הם קוראים קריאות מכוערות נגדנו כבר 12 שנים".

גם מאמן לידס ניל וורנוק הצטרף לגינוי: "זו בושה. הם צריכים לתפוס את הבחור הזה, לתבוע אותו ולשים אותו בכלא. אני לא גאה להיות מאמן לידס ברגעים האלה. לראות דברים כאלה על המגרש, זה מביש".

* ולסיפור הרבה יותר מלבב באנגליה: אדגר דווידס חזר למגרשים אחר היעדרות בת שנתיים והצעיד את בארנט כמאמן/שחקן לניצחון הליגה הראשון שלה בליג 2 (הליגה הרביעית בממלכה) 0:4 על נורת'המפטון. דווידס הפסיד במשחק הראשון שלו כמאמן, אך בשני גם שיחק בעצמו 90 דקות עם סרט הקפטן וחגג עם בארנט ניצחון ראשון אחרי 12 משחקי ליגה בהם כשלה לעשות זאת.

אדגר דווידס במשחק הבכורה במדי בארנט. Pete Norton, GettyImages
חזרה מרגשת. אדגר דווידס/GettyImages, Pete Norton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully