וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל סגרה את החשבון עם בורדו

שנה אחרי שספגה ממנה בתוספת הזמן בהפסד המשוגע 5:4, ליל החזירה עם שער דרמטי בדקה ה-93 והשוותה ל-1:1 בבורדו

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם דרמה גדולה בסטאד שבאן דלמאס, שם ליל חילצה בשיניים 1:1 מבורדו הבלתי מנוצחת. זה אמנם לא התקרב ל-4:5 המשוגע של בורדו במגרשה של ליל בשנה שעברה, אך שוב שער שנפל עמוק בתוך תוספת הזמן וגרם לתוצאת 1:1 בין הקבוצות בפעם החמישית מששת המפגשים האחרונים.

בנואה פדרטי שחקן ליל מעל יוהאן גופראן שחקן בורדו. רויטרס
עוד דרמה תוצרת שתי הקבוצות האלה. בנואה פדרטי מליל מול יוהאן גופראן מבורדו/רויטרס

ליל המגמגמת הגיעה עם תקוות להיות הראשונה שמנחילה הפסד לבורדו ואולי גם להתקרב קצת לצמרת, אך בדקה ה-18 מצאה עצמה בפיגור משער של האקס לודוביק אוברניאק, שאשתקד כבש את החמישי בדקה ה-92 והפעם נגח לרשת תוך כדי זינוק קדימה לאחר הגבהה מדודה של המגן הברזילאי מריאנו. ליל החזיקה יותר בכדור וניסתה להגיב, אולם חסרה את המחץ, למרות חזרתם של מרווין מרטאן וסלומון קאלו.

דווקא כשנראה היה כי האלופה לשעבר בדרך לעוד הפסד מתסכל, הגיע הבלם המונטנגרי מרקו באשה והציל את רודי גרסיה עם נגיחת שוויון שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, לאחר כדור חופשי שנגרם מעבירה מטופשת של הנרי סבה סמוך לדגל הקרן. בורדו שומטת שתי נקודות ונמצאת צמודה לליון השלישית עם 15 נקודות, בעוד ליל זמנית במקום ה-10 עם 11 נקודות בלבד, אבל עם תחושה של סגירת חשבון מול היריבה מעיר היין.

  • עוד באותו נושא:
  • ליל
  • בורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully