וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-באר שבע: קלינגר מבטיח שהפעם לא יתפטר

מאמן הפועל חיפה יפגוש את האקסית, אותה עזב אחרי ניצחון על חיפה אשתקד. ברוכיאן בהרכב האורחת (ש', 18:00, ס' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מאמן חיפה ניר קלינגר יפגוש את האקסית מבאר שבע. בעונה שעברה הוא התפטר מיד לאחר שניצח עם אותה באר שבע את קבוצתו הנוכחית.

* בעונה שעברה, כמו בכל העונות האחרונות, הפועל חיפה והפועל באר שבע היו צמודות בטבלה, כשהחבר'ה מקרית חיים סיימו עם נקודה יותר. כמות הכיבושים היתה זהה (41).

* הפועל חיפה מציגה את ההתקפה החלשה בליגה - הקבוצה כבשה רק שלושה שערים בשישה משחקים.

* כל ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות נגמרו עם שערים. ה-0:0 האחרון היה באפריל 2010.

* באר שבע לא ניצחה העונה בחוץ בליגה (שתי תוצאות תיקו והפסד).

* מתוך 17 המשחקים האחרונים בין הקבוצות בקרית אליעזר, הפועל חיפה ניצחה רק שבע פעמים. אחת מהן הייתה במשחק האחרון.

* בשני המפגשים האחרונים בקרית אליעזר, כבשו לבאר שבע שחקני הגנה: עודד גביש ואופיר דוידזאדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שותף חדש במחלקת הנוער? מימין: אפרים גבאי, שי כהן ויואב כץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

הלחץ בהפועל חיפה הורגש היטב בשבועיים האחרונים. השיחות האישיות שיזם המאמן ניר קלינגר עם שחקניו הוגדרו במועדון כמתוחות וקשות מאוד. בקבוצה יודעים שרק ניצחון על הפועל באר שבע ירגיע מעט את הרוחות. קלינגר התחבט כל השבוע לגבי ההרכב, והשינוי הגדול ביותר שצפוי לערוך המאמן הוא הוצאתו של יובל אבידור מההרכב. אבידור, אגב, חגג היום (שישי) יום הולדת בסיום האימון. לפי המסתמן באימונים האחרונים קלינגר ייתן לגיא ליפקה את המפתחות בעמדת המגן הימני כשמהראן לאלה יהיה זה שיחליף את אבידור. הבלם דושאן ברקוביץ' כשיר למשחק והוא יחזור להרכב.

בקבוצה התעסקו גם במשחק הראשון בין הקבוצות בעונה שעברה, אז אימן קלינגר את באר שבע והתפטר מיד לאחר הניצחון על חיפה. הפעם הבהיר המאמן שדבר כזה לא יחזור: "מה שקרה בעונה שעברה היה דבר חד פעמי בקריירה שלי. כולי נתון העונה להצלחת הפועל חיפה. בשלב הזה אני מעדיף להמעיט בדיבורים".

איש העסקים הישראלי שי כהן נחת בארץ והגיע למתחם האימונים בקרית חיים, שם סייר עם הבעלים יואב כץ במתקן וביקש להבין ממנו על מצבה של מחלקת הנוער. בימים הקרובים אמורים הצדדים להיכנס למו"מ מסיבי, לאחריו יתברר האם כהן אכן ייכנס כשותף. כהן מעוניין להיכנס כשותף מלא במחלקת הנוער ובין הצדדים נערך מו"מ כבר מספר שבועות. "מדובר באיש עסקים אמיד אך לא עשיר מופלג", אמרו בקבוצה. "הוא מאוד אוהב את הקבוצה אבל גם אם ייכנס אנחנו לא צופים שתהיה כאן השקעה אדירה".

בחיפה המשיכו לעסוק גם היום בנושא הקהל, כאשר במועדון מקווים שמרבית הקהל יגיע כדי לתמוך ולדחוף את הקבוצה. שחקנים בכירים דיברו עם אוהדי הקבוצה וביקשו מהם לנסות להשפיע על חבריהם כדי להגיע למשחק הקריטי מול הפועל באר שבע מחר.

הפועל באר שבע:

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, אלישע לוי ממשיך לתת קרדיט להרכב המנצח. דיא סבע, שלא שותף במשחק האחרון מול האקסית, יחזור לסגל, בעוד שרועי קהת לא ייכלל בו. ניקולאס פלצ'וק לא כשיר. פטריק אוסיאקו נחת בישראל רק בסוף השבוע, לאחר ששותף במשחק נבחרת קניה. למרות זאת, הוא יפתח בהרכב, לאחר שרשם משחק מצוין במחזור הקודם.

במועדון מצפים מאבירם ברוכיאן להמשיך בקו העלייה, שבו הוא נמצא מאז שהגיע לקבוצה. בשבוע שעבר הוא כבש ובישל במשחק אימון נגד הפועל אשקלון וגם הוא יפתח בהרכב. החלוץ עידו אקסברד נמצא בכושר טוב לאחרונה והוא צפוי להשתלב במשחק. השבוע כבש אקסברד במשחק אימון מול קבוצה הנוער (0:5) והוא ימשיך להשתלב ברוטציה של המאמן.

אתמול קיימה הקבוצה ארוחת גיבוש קבוצתית בה נכחה גם אלונה ברקת. החלוץ דובב גבאי אמר: "הפועל חיפה תבוא כמו חיפה פצוע, אבל אנחנו באים לנצח. הפגרה הורידה אותנו לקרקע. נעשה הכל כדי לסיים בחלק העליון של הטבלה ולא להתמודד בתחתית כמו בעונה שעברה". שחקן בקבוצה אמר לקראת המפגש: "המשחק הזה חשוב לנו מאוד לקראת קרית שמונה. יש לנו הזדמנות להתקרב לצמרת אם ננצח את שני המשחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל באר שבע, אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
בבירת הנגב מצפים ממנו להמשיך בקו העלייה. ברוכיאן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: מהראן לאלה

החלוץ שהגיע בקול תרועה רמה מהפועל תל אביב אמור להיות המוציא לפועל של הפועל חיפה. באימונים האחרונים לאלה נראה חד בהרבה ובקבוצה מקווים שהמשחק מול באר שבע יוציא אותו מהתקופה הפחות טובה.

הפועל באר שבע: אופיר דוידזאדה

יהיה מעניין לראות מה עשה הזימון של המגן השמאלי לנבחרת ישראל. דוידזאדה עשה בשנה האחרונה פריצה משמעותית, שמעמידה אותו בשורה אחת עם טובי המגנים בליגה שלנו, והעובדה שמדובר בשחקן צעיר רק מחזקת את ההנחה שבאר שבע עשתה עסקה טובה כשהחתימה אותו על חוזה ארוך טווח. אם לבאר שבע היה שחקן בית צעיר ודומיננטי בצד ימין, יכול להיות שחלק גדול מהבעיות שלה היו נפתר. כשהמשחק מול בלארוס בחודש הבא עומד בפתח, לדוידזאדה יש לא מעט מה להוכיח. לעצמו, ובעיקר לאלי גוטמן.

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, גיא ליפקה (עאהד עזאם), אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', אייל טרטצקי, גיא צרפתי, יוסי דורה, רן אבוקרט (פביאן סטולר), סטפן דנקוביץ' (גל אראל), מהראן לאלה, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, סיראז' נאסר, אבירם ברוכיאן, תומר סוויסה, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully