וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: איש עסקים ישראלי-אמריקאי יצטרף לכץ?

15.10.2012 / 21:20

שי כהן נמצא במו"מ מתקדם עם הבעלים של הפועל חיפה, עשוי לקחת בעלות על קבוצת הנוער ובהמשך להשתלב גם בבוגרים

איש העסקים הישראלי שי כהן נמצא במשא ומתן מתקדם עם הפועל חיפה ועשוי להיכנס כשותף עם יואב כץ בבעלות על מחלקת הנוער של המועדון. כהן החל בשבועות האחרונים בשיחות עם כץ כאשר הרצון הגדול הוא לקחת את מחלקת הנוער לידיו וכן להיכנס כשותף בקבוצה הבוגרת בשלב מאוחר יותר, ובניגוד לאנשי עסקים אחרים, מסתמן כי השיחות בינו לבין כץ טובות ועשויות להבשיל לשיתוף פעולה.

כהן, אוהד שרוף של הפועל חיפה, שיחק במחלקת הנוער של המועדון וכעת, לאחר שבשנים האחרונות החל לעסוק במסחר קמעונאי בארצות הברית, הוא מעוניין לקחת את מחלקת הנוער לידיו ולבצע בה מהפכה. בשלב זה, כאמור, איש העסקים לא יעבוד בקבוצה הבוגרת, אולם ייתכן כי אם הכל ילך כשורה, הצעד הנ"ל יתרחש לקראת סוף השנה. כץ אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "שי הוא איש עסקים ישראלי שמתנהל בין ארצות הברית לישראל. אני מקווה שזה יבשיל להסכם. בשלב הזה מדובר רק על מחלקת הנוער בה הוא שיחק בעבר. אולי בעתיד הוא גם ייכנס לקבוצה הבוגרת".

כזכור, לפני מספר חודשים איש העסקים יוסי מאור רצה לרכוש את המועדון אך נתקל בסירוב, מה שגרר תגובות נזעמות ומיני מחאה נגד כץ מצד חלק מאוהדי הפועל חיפה. כהן עשוי לנחות ביום חמישי בארץ כדי לנסות ולסגור את המשא ומתן עוד בזמן שהותו של כץ בישראל. אגב, כץ עצמו איחר את ההגעה שלו ארצה ובמקום מחר בלילה הוא צפוי להגיע או ברביעי בשעות הלילה או ביום חמישי בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully