וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "בטוח שטביב לא בא לבזבז את הזמן שלו ושלנו"

19.10.2012 / 16:53

יו"ר בית"ר התייחס למו"מ המתוקשר: "טביב אמר שהוא לא נכנס אם לא אשאר". אלי כהן מסתמך על תקדים סוון גוראן אריקסון

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין היום (שישי) ל-'רדיו ירושלים' והתייחס למשא ומתן של אלי טביב לרכישת המועדון: "הייתה פגישה בשבוע שעבר אצל עורך הדין של גאידמק עם טביב ושני אנשים מטעמו. דיברנו בגדול על בית"ר ובמה הדברים אמורים, הוא חתם על הסכם סודיות והוא קיבל את הנתונים ואמר שהוא מעביר את זה לרואי החשבון שלו לבדיקת הנתונים. אלי טביב הוא מתחום הכדורגל ויודע במה הדברים אמורים, אני בטוח שהוא לא בא לבזבז את הזמן שלו ושלנו אבל עדיין מדובר בפגישה ראשונה. אין לי מושג מתי זה יתקדם אבל לטביב יש את קבלת ההחלטות והשיקולים שלו".

יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין. קובי אליהו
"לטביב יש את קבלת ההחלטות והשיקולים שלו". קורנפיין/קובי אליהו

על הבעיות בנוגע לתקופת הצינון אמר קורנפיין: "אני מתאר לעצמי אם הדברים יעברו לפסים יותר מעשיים היועצים המשפטיים יטפלו בזה. הוא רשום כבעלים של הפועל תל אביב אבל אין לו שום השפעה שם. יש את הנושא של בעלים ויש זכויות ניהול שאין לו היום חלק בהן. אין שום בקשה לגבי הסכום אותו יתחייב טביב להשקיע, פעם הייתה דרישה כזאת ממועמדים אך כעת לא. אני מודע לבעיות של טביב עם הפועל תל אביב ורמון. העיסקה שם היא סבוכה, רמון בנה על אנשים שיעמידו לו את התקציב וייקחו אחוזי בעלות וזה לא קורה".

על רוני מאנה אמר: "אני לא מנהל מו"מ, התפקיד שלי הוא כלי להעברת אינפורמציה שמבקשים ממני. ברגע שישראל שלו מבקש אני מעביר את האינפורמציה. היה סיפור עם רוני מאנה שפנה לפני כחודש והתקדם דרך שלו, הוא נעלם וחזר אחרי שעלה הסיפור של טביב. אין לי מושג מה יש בין טביב למאנה, אבל התקבלה הוראה מאוד מפורשת משלו לא להעביר בשלב הזה אינפורמציה לאף אחד פרט לטביב. אני חושב שעורך דין שלו אמר לו שאם הוא רוצה לקבל נתונים כספיים הוא צריך להפקיד דמי רצינות".

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קורנפיין: "טביב אמר שהמצב בהפועל תל אביב היה הרבה יותר גרוע כשהוא נכנס לשם"/ברני ארדוב

לגבי המצב הפיננסי של בית"ר אמר היו"ר: "במצב הנוכחי עשוי להיווצר בסוף העונה גרעון של כמה מיליונים, ויש עוד דברים מסביב, אך טביב אמר שהמצב בהפועל תל אביב היה הרבה יותר גרוע כשהוא נכנס לשם מאיך שהדברים נראים בבית"ר. טביב אמר לי בפגישה - אני רוצה אותך ולא איכנס אם לא - אז אמרתי לו - יש כאן שמונה אנשים ואנשים יפרשו את זה לא נכון. זה לא משנה אם זה טביב, פניג'ל או מישהו אחר, אני צריך להעביר את הקבוצה בצורה מסודרת. אני לא האישיו כאן. לנהל את בית"ר במתכונת הנוכחית קשה מאוד והכל סובב סביב כסף".

בנוגע לקשריים במציאת ספונסרים אמר: "אנחנו נפגשים עם כל מי שרק אפשר ומנסים להגדיל את כמות החברות שאנחנו פונים אליהן באמצעות חברי הדירקטוריון. אך זאת קבוצת כדורגל ואנשים רוצים להתחבר כשהקבוצה רצה ויש ביקורות חיוביות. נכון להיום לא מגיעות לנו שום מחמאות ובצדק, וזה קשה מאוד למצוא ספונסר".

מאמן נבחרת חוף השנהב סוון גוראן אריקסון. Kirsty Wigglesworth, AP
המודל לחיקוי של כהן. אריקסון/AP, Kirsty Wigglesworth

הבוקר ערכה הקבוצה אימון לקראת המשחק עם בני יהודה ביום ראשון. אחרי שבועיים בהם המאמן אלי כהן לא הפסיק להעיר לשחקנים בכל אימון ואף עצר את חלקם, המאמן החל אתמול והיום להחמיא לשחקנים. אתמול בערב, לאחר ערב הגיבוש בביתו של חן עזריאל, הציג המאמן בפני השחקנים קלטת של נבחרת אנגליה בתקופת סוון גוראן אריקסון, כיצד הוא קיבל את הנבחרת ואיזה תהליך הוא עבר איתה בכדי להוציא אותם מחרדות העבר והפחד מכישלון.

כהן אמר לשחקנים: "דברים לוקחים זמן. כמו שהוכחנו בשנה שעברה שהכל בראש ומ-16 שערים ב-27 משחקים עשיתם מהפך וכבשנו בשמונה משחקים יותר מה-27 הקודמים, כך גם הפעם נצא מזה. כדורגל יש לנו, ואני מאמין בכל אחד ואחד מכם שאם יפקס את עצמו נעמוד במטרות שלנו. שאריקסון קיבל את אנגליה היא הייתה אחרי שנים של כשלונות וחוסר אמונה ביכולת להצליח".

במקביל כהן ממשיך להתלבט לגבי ההרכב. קובי מויאל עדיין מחלים מהפציעה בגיד ורק היום חזר לאימונים מלאים ותורגל עם ההרכב השני. מחר עשוי מויאל להיות מתורגל עם ההרכב הראשון ובהתאם למצבו יוחלט אם יפתח. במידה ולא, דומיניק גלאבינה או אלי דסה יפתחו, כשאופיר קריאף יוסט לעמדה של מויאל. מי שלא התאמן עם הקבוצה הוא אביתר ברוכיאן. ברוכיאן אושפז במהלך השבוע בשל נפיחות ברגלו כאשר הרופאים העריכו כי מדובר בעקיצת עכביש. ייתכן כי השחקן נעקץ בבית וגן באחד האימונים. ברוכיאן קיבל אנטיביוטיקה ושוחרר לביתו למספר ימים של מנוחה. צחי אליחן חזר היום להתאמן עם הקבוצה אחרי השעייה של שבוע ויעמוד לוועדת משמעת.

אביתר ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
עקיצת עכביש באימון? ברוכיאן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully