וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ההתלהבות גדולה מדי, טביב לא ממהר"

18.10.2012 / 13:49

בסביבתו של ארקדי גאידמק מצננים את ההתרגשות של הימים האחרונים. אלי כהן גער בשחקנים: "לא אקבל יותר טעויות"

אלי טביב ממשיך להיות הנושא שמעסיק את בית"ר ירושלים ואוהדיה בימים האחרונים. האוהדים נמצאים בתחושה כי אוטוטו טביב מגיע לבית"ר, אך בפועל העניינים רחוקים מכך. מקורב לארקדי גאידמק אמר היום: "אנשים רצים וההתלהבות גדולה מדי. טביב לא ממהר ורק בתחילת השבוע הבא הוא יירד לפרטים, על מנת לראות את הספרים של בית"ר ולהבין על מה מדובר. אחרי זה הוא יעשה את הבדיקות הנוספות שלו, עם כל הגורמים האפשריים ורק אז יקבל החלטה. הוא לא הולך לרכוש את בית"ר בשבוע הבא".

אותו גורם הוסיף: "יש בור לא קטן בבית"ר, שאף אחד לא ימהר לקחת אותו. כמו שאני מכיר את טביב, הוא יבדוק איך הוא מוריד מספרים ועלויות הרבה לפני שהוא יחתום על הסכם רכישה של בית"ר. אנשים צריכים להבין שבית"ר זה בור, שכדי להחזיק אותו צריך עזרה מכל הגורמים ובעיקר מהקהל, שיהיה שווה כסף והכנסות, מה שלא קרה בשנים האחרונות וטביב יראה את זה היטב בספרים".

בנוגע לרוני מאנה הוסיף אותו גורם: "טביב שידר רצינות ובדק את האפשרות לקחת את הקבוצה. הוא לא אהב את כל הפרסומים על מאנה ומגיעה לו הבלעדיות הזאת, לבדוק בשקט. אם מאנה רוצה, הוא יכול לחכות כמה שבועות שטביב יעשה את הבדיקות שלו, ואם הוא יירד מזה, מאנה יכול לעשות את הבדיקות שלו. זה כבוד בסיסי לאדם שרוצה לרכוש את הקבוצה". הדברים נאמרו לאור הודעת הקבוצה מאמש, לפיה היא מנהלת משא ומתן בלעדי עם טביב, עד למיצויו.

הקבוצה ערכה היום (חמישי) אחר הצהריים אימון לקראת המשחק מול בני יהודה. לפני המשחק המאמן אלי כהן ערך אסיפת וידאו קצרה בה הקרין את המשחק הקודם מול הפועל רמת גן. כהן גער בשחקנים ואמר להם: "אני רוצה לראות הרבה יותר תנועה, לא יכול להיות ששחקנים עומדים על המגרש. מי שעושה לחץ שיעשה את זה כמו שצריך ולא יבלף. לא אקבל טעויות כמו שהיו במשחק הזה, שחקנים פה עושים טעויות שלא ראויות לשחקנים בליגת העל. לא אקבל יותר טעויות כאלו. אני מצפה מכל אחד שיאסוף את עצמו ויעשה שינוי גדול מהמשחק נגד הפועל רמת גן". הקשר קובי מויאל ערך אימון אישי ולאחר האימון כולם הלכו לביתו של חן עזריאל לביתו לערב גיבוש.


בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully