וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "עם עוד 5 מיליון שקל היינו רצים לאליפות בוודאות"

19.10.2012 / 11:19

הבעלים של הפועל ת"א תקף: "איזנו את התקציב בעמל רב בלי האוהדים בעלי היכולת". ורמוט סובל מקרע, ייעדר 4-6 שבועות

שלושה ימים לפני המשחק המסקרן נגד מכבי חיפה, הודיעה הבוקר (שישי) הפועל תל אביב שגילי ורמוט סובל מקרע בשריר הירך האחורי, שיגרום לו להיעדר לתקופה של בין ארבעה לשישה שבועות מהמגרשים. ורמוט, שיחמיץ כמובן את המשחק מול הירוקים ובנוסף גם את המשחקים מול בית"ר ירושלים, מכבי נתניה וקרית שמונה, וייתכן שגם את הדרבי התל אביבי ב-10בנובמבר. "זו תקופה של חוסר מזל", כתב ורמוט בעמוד הפייסבוק שלו. "אעשה הכל כדי לחזור כמה שיותר מהר, והכי חשוב שהחברים ינצחו ביום שני".

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"תקופה של חוסר מזל". ורמוט/ברני ארדוב

מוקדם יותר הבוקר פרסם חיים רמון פוסט חריף באתר של עמותת אוהדי הפועל תל אביב בו התייחס למצבה הכלכלי של הקבוצה שעברה הקיץ לבעלותו.

"כשלושה חודשים עברו מאז שהקבוצה עברה לשליטתי", כתב רמון. "ובתקופה הזו ניסינו לעשות ככל שביכולתנו על מנת להעמיד קבוצה ראויה. העובדה היא שהדברים נעשו בלחץ אדיר של זמן וזה ניכר גם בקבוצה. אין לי ספק שאם היינו לוקחים את ניהול הקבוצה חודש לפני כן, הדברים היו נראים אפילו טוב יותר, וכמובן שאנחנו בוחנים את כל ההיבטים הללו לקראת ינואר. בכל מקרה, יש לקבוצה סגל איכותי והמועדון כולו מתנהל באופן המקצועי ביותר והראוי להפועל תל אביב".

חיים רמון. יותם רונן
"אם היינו לוקחים את ניהול הקבוצה חודש לפני כן, הדברים היו נראים אפילו טוב יותר". רמון/יותם רונן

"תחילת הדרך שלנו לוותה בחששות גדולים וגרעון בתקציב השוטף", המשיך רמון. "אך למרות הכול, בעזרת מכירת מנויים והתנהלות זהירה, הצלחנו לאזן את התקציב שעומד על כ-45 מיליון שקל, וזאת בלי ערבויות מאיש כזה או אחר שנמצאות בבקרה או בכל מקום אחר. אנו גם לא צופים גרעון בעונה הזאת וזה עניין שאין להקל בו ראש, כי עשינו זאת בקושי ובעמל רב וללא כל אותם אוהדים בעלי יכולת שבעבר אמרו לי שהם מוכנים לפתוח לא רק את ליבם אלא גם את כיסם"

"קשה לי להסביר את עומק אכזבתי מאותם אנשים בעלי ממון שהבטיחו לי ולאוהדים מהעמותה כי ברגע שטביב ייצא מהפועל הם ייכנסו וייתרמו מיליונים, יעזרו לגיוס כספים ולא ייתנו למועדון לשקוע כלכלית", תקף רמון. "בפועל אף אחד מאותן דמויות לא עמד במילתו, ויתרה מכך, רק לצורך המחשה, אחד מאותם אוהדים עשירים אמר לי שבתקופת טביב הוא היה מוכן לתת מיליון שקלים, אבל כעת כשהוא רואה אותי ושהכל מסתדר הוא מוכן לתת רק 150,000 שקל, שגם אותם אגב טרם ראיתי".

"יש לא מעט אנשים בעלי יכולת שמסבירים לי איך הפועל צריכה להיות ולהיראות, ושבטוחים שעם העצות שלהם הפועל תיקח אליפות", הוסיף. "אבל אני אומר שאם כל אחד שהיה מסביר לי מה צריך לעשות, היה נותן גם צ'ק בשביל לקנות את כל הדברים שהוא ממליץ עליהם. לו היו בקופת המועדון עוד כ-5 מיליון שקל היינו רצים לאליפות בוודאות. אני חוזר ואומר, קטונתי מלהרים את המעמסה הזאת לבדי, ואם אנשים שהבטיחו להתגייס לא יביאו כסף יהיה קשה מאוד להגיע להישגים. גם מה שנעשה עד כה הוא בגדר חצי נס ואין סומכים על ניסים להרבה זמן".

"אם בתחילה התכוונתי למכור חלקי בעלות של 10 אחוזים, כעת התחלתי למכור חלקים יותר קטנים", גילה רמון. "ודווקא האנשים שמעולם לא התחייבו לעשות זאת, מכניסים את ידם לכיס ומצטרפים אליי. יש מספר אנשים שכל אחד מהם ירכוש בקרוב אחוז אחד מהבעלות על הפועל, ואני קורא לאוהדים נוספים שרוצים לרכוש אחוזים בודדים על שמם, שמות ילדיהם או קרובי משפחתם, לעשות זאת. מלבדם יש עוד כמה אוהדים שלא הכרתי ומעולם לא דיברו איתי שכן נרתמו למאמץ ורכשו אחוזים בודדים, זו ההפתעה הטובה בכל הסיפור הזה".

אלי טביב הבעלים של הפועל תל אביב. קובי אליהו
"בתקופתו האוהדים הבטיחו מיליונים". טביב/קובי אליהו

לגבי חילופי המאמנים בקבוצה כתב רמון: "כולנו קיבלנו תזכורת שהחיים הם לא רק כדורגל, ושיש תתפלאו, דברים יותר חשובים כמו הבריאות האישית. אז שוב, זו ההזדמנות שלי לאחל בריאות מהירה ושלמה לניצן שירזי, שעובר תקופה לא קלה מהבחינה הזאת אבל עושה זאת עם הרבה אמונה ואהבה שמחזקת אותו גם ברגעים הקשים שהיו ואלו שבדרך".

"אני וניצן היינו בקשר רצוף וניסינו לבדוק האם הוא יוכל להמשיך ולאמן למרות הכול, אבל ברגע שנבצר ממנו לנסוע למשחקי הקבוצה בחו"ל, ולוח הזמנים שלו התמלא בעניינים הרבה יותר חשובים, הגענו להבנה שצריך למצוא מאמן לקבוצה, והחלטנו שאנחנו רוצים את יוסי אבוקסיס, שהוא בשר מבשרנו, והיה המועמד היחידי והכי טבעי בסיטואציה שנוצרה לחזור להפועל. סגרנו איתו הכל בתוך כמה שעות ואני מודה לו ולשירזי על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully