וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בני הרצליה ניצחה 19:21 את עירוני רחובות

הקבוצה של גלעד מאור התגברה על פתיחה איומה (10:1), אבל האורחים השיגו ניצחון שני הודות לערן אברמוביץ' (7 שערים)

המחזור הרביעי בליגת העל בכדוריד נמשך הערב (חמישי) עם ניצחונה השני העונה של בני הרצליה, שגברה בחוץ על עירוני רחובות של גלעד מאור, 19:21.

פתיחת המשחק הערב הייתה של הרצליה, שהוליכה 1:10 (!) בדקה ה-17. רחובות כבשה את השער השני שלה רק בדקה ה-18, ואחריו כבשה עוד שניים רצופים (4:10 להרצליה בדקה ה-20). עד למחצית רחובות הצליחה לקזז את ההפרש וירדה בפיגור של 14:9. המגמה נמשכה במחצית השנייה. רועי עמרם הצעיר הוביל כמעט קאמבק, ויחד עם שערים של דימה ינדוביצקי ואמי צ'וקואמיקה רחובות צימקה ל-18:17 בדקה ה-51. את הסחף עצר ערן אברמוביץ' מהרצליה עם שלושה שערים רצופים, ולרחובות נותר רק לצמק. בהרצליה הצטיין גם שוער נבחרת ישראל, גיל יעקב.

כבשו לרחובות: צ'וקוהאמיקה וינדוביצקי 5 כ"א, רועי עמרם 4, שחר לוין ועור שור 2 כ"א, אלון זיו 1. להרצליה: ערן אברמוביץ' 7, מאריו יליניץ' 4, מילוש טיצה 3, דדי פרץ, מאריו סאריץ' 2 כ"א, בן אשכנזי, תומר טואג ועמית וייסלר 1 כ"א.

מחר יושלם המחזור כשקרית אונו תארח את קרית מוצקין (15:45), א.ס. רמת השרון תארח את מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון (16:30), וא.ס. סביון תארח את האלופה מכבי ראשון לציון (17:00). לשתי הראשוניות מאזן מושלם של שלושה ניצחונות. אמש ניצחו שתי התל אביביות: מכבי שגברה בנס ציונה 33:35 ומוליכה את הטבלה עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות, ואס"א שניצחה את ארזים רמת גן 19:34 ועלתה למקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully