וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ESPN: הלייקרס סימנו את לברון לקיץ 2014

בארה"ב מדווחים כי הקבוצה מלוס אנג'לס מתחילה לתכנן את היום שאחרי קובי. קינג ג'יימס יוכל לצאת מחוזהו בעוד שנתיים

שנתיים אחרי אחד המעברים המתוקשרים אי פעם, האם לברון ג'יימס בדרך לזעזע פעם נוספת את ה-NBA? רשת ESPN מעלה הערב (חמישי) ספקולציה מרתקת, לפיה קינג ג'יימס עשוי לעבור בקיץ 2014 ממיאמי, ללוס אנג'לס לייקרס.

הכיצד? ובכן, קובי בריאנט בעצמו התבטא לאחרונה והעריך כי עונתו האחרונה בקריירה תהיה 2013/14. בסיום אותה עונה (בה ירוויח לא פחות מ-30.4 מיליון דולר) חוזהו העצום יסתיים, ואיתו גם אלה של פאו גאסול (19.2 מיליון דולר), מטה וורלד פיס (7.7), סטיב בלייק (4) וג'ורדן היל (3.5). למעשה, השחקן היחיד שמובטח כי ישחק בשורות הלייקרס בעונת 2014/15, לפחות מבחינה חוזית, הוא סטיב נאש, שעתיד להרוויח באותה עונה 9.7 מיליון דולר. כידוע, חוזהו של דוויט הווארד יסתיים כבר בקיץ הבא, ורק אז יחליט האם להישאר בקליפורניה.

"זה לא סוד שכל החוזים הללו מסתיימים באותה שנה שזה של קובי נגמר", אמר אחד הג'נרל מנג'רים בליגה. "אני מניח שהם מתכננים את הצעד הבא שלהם כבר זמן מה. משפחת באס ומיץ' קופצ'ק תמיד חושבים על העסקה הבאה".

החוזה של לברון בשורות ההיט אמנם עתיד להסתיים סופית בקיץ 2016, אולם הוא יוכל להשתחרר ולבחון את השוק כבר ב-2014 או ב-2015 אם יחפוץ בכך. בליגה מעריכים שקינג ג'יימס יחפש חוזה חדש כבר ב-2014, במטרה למקסם את אפשרויותיו הפיננסיות, ובמקרה כזה קשה להאמין שהלייקרס יישארו מחוץ למירוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully