וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה בדורטמונד, באיירן בורחת

הדאבליסטית בצרות אחרי שהפסידה 2:1 בדרבי של הרוהר, מהומות אלימות במגרש. באיירן מושלמת, ניצחה 0:5 בדיסלדורף

המחזור השמיני בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך אמש (שישי) עם המשחק ה-15 אלף בהיסטוריה של הבונדסליגה, שסיפק את הסחורה עם 3:3 סופר דרמטי בין הופנהיים לגרויטר פירת שדורגה אחרונה. אך עם כל הכבוד לשתי הקבוצות הללו, המוקד היה היום (שבת), כשדורטמונד המסתבכת נכנעה 2:1 לשאלקה בדרבי הגדול של חבל הרוהר. באיירן מינכן שמרה על מאזן מושלם עם 0:5 בדיסלדורף. המחזור יסתיים ביום ראשון עם שני משחקים: נירנברג - אוגסבורג, המבורג - שטוטגרט.

אוהדי שאלקה. רויטרס
סופסוף ניצחון בדרבי. אוהדי שאלקה/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - שאלקה 2:1

ערב המשחק התייחס מאמן שאלקה, הוב סטיבנס, לכך שדורטמונד לא הפסידה 17 משחקים רצופים בבית ואמר ש"פחד הוא היועץ הכי גרוע". המאמן ההולנדי כנראה החדיר את אותה תחושה לשחקנים שלו והם חזרו מדורטמונד עם שלוש נקודות ובעיקר עם ניצחון יוקרתי במשחק החם ביותר בגרמניה, הדרבי הגדול של חבל הרוהר.

איברהים אפלאי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-14 ומרקו הוגר הכפיל בדקה ה-48 אחרי בישול מבריק של לואיס הולטבי. דורטמונד נראתה כמי שנמצאת בדרכה חזרה למשחק כשרוברט לבנדובסקי נגח פנימה אחרי כדור חופשי של מרקו רויס בדקה ה-55, אבל זו הייתה שירת הברבור של הדאבליסטית. שאלקה שמרה על המקום השלישי, דורטמונד כבר 12 נקודות מהמוליכה באיירן.

לפני המשחק נרשמו מחוץ לאיצטדיון מהומות, כשקבוצה של 100 אוהדי שאלקה החלו להתעמת עם אוהדי דורטמונד, השליכו עליהם פחיות וזרקו עליהם נפצים. המשטרה התקשתה להשתלט על התגרה והמהומה, למרות שלמעלה מאלף שוטרים אבטחו את האיצטדיון. "היו מכות וונדליזם", אמר דובר המשטרה, "כל העיר הייתה תחת מצור. היום היה רע, אבל בשנים הקודמות לא היו מהומות". במהלך האירועים נרשמו מספר פצועים קל.

שחקן שאלקה, איברהים אפלאי. רויטרס
הדאבליסטית נותרה מאחור. אפלאי ושאלקה חוגגים/רויטרס

פורטונה דיסלדורף - באיירן מינכן 5:0

מאזן מושלם, יחס שערים 2:26, דריסת כל היריבות בזירה המקומית. מישהו יכול לעצור את באיירן מינכן העונה? הניצחון של הבווארים היום סייע להם לשבור את שיא כל הזמנים עם פתיחת העונה הטובה ביותר מאז הקמת הבונדסליגה: שמונה ניצחונות משמונה משחקים.

גם בלי אריאן רובן הפצוע, שהצטרף למריו גומז שיושב ביציע מפתיחת העונה, הקבוצה של יופ היינקס לא התקשתה לשוב מביתה של העולה החדשה עם מלוא הנקודות.

מריו מדנז'וקיץ' כבש ראשון אחרי בישול של פרנק ריברי בדקה ה-28 ולואיז גוסטבו הכפיל כעבור שמונה דקות. ריברי בישל גם את השלישי, הפעם לתומאס מולר בדקה ה-55. מולר קבע 0:4 בדקה ה-86 וראפיניה השלים את החמישייה כעבור דקה, אחרי בישול שלישי של ריברי.

שחקני באיירן חינכן חוגגים. רויטרס
בלתי ניתנים לעצירה. באיירן/רויטרס

הופנהיים - גרויטר פירת 3:3

המשחק ה-15 אלף בתולדות הבונדסליגה הניב שישה שערים בדרמת ענק. נועלת הטבלה חזרה שלוש פעמים מפיגור ולא נתנה למרכוס באבל ליהנות מניצחון ביתי שני העונה. חוסלו, חלוץ הרכש שהגיע בקיץ ממילואי ריאל מדריד, היה כוכב המשחק של הופנהיים וכבר חשב כי הכריע את המשחק בדקה ה-89, אלא שבדקה ה-93, אחרי שתוספת הזמן למעשה כבר הסתיימה וגם השוער מקס גרון עלה לעזרת ההתקפה בניסיון לתקן את הטעות הקשה שלו, הצליח המחליף לאסה סוביך לקבוע שוויון דרמטי בנגיחה לאחר כדור קרן. רוברטו פירמינו (8) וחוסלו עם הראשון שלו (67) העניקו להופנהיים את היתרונות הקודמים במשחק, אך זולטן שטיבר ההונגרי (39) ואדגר פריב (84) השוו, לפני ההיסטריה בסיום.

שחקני גרויטר פירת חוגגים. Alex Grimm, GettyImages
לא הרימו ידיים. שחקני גרויטר פירת חוגגים/GettyImages, Alex Grimm

משחקים נוספים

פרנקפורט - האנובר 1:3
לפרנקפורט: קארים מטמור (5), סבסטיאן יונג (18), אלכסנדר מאייר (83). להאנובר: מוחמד עבדלאווי (43).

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:4
לברמן: נילס פטרסן (37), מרקו ארנאוטוביץ' (45), ניקלאס פולקרוג (76), זלטקו יונוזביץ' (86).

וולפסבורג - פרייבורג 2:0
לפרייבורג: דניאל קליגיורי (40, פנדל), יוליאן שוסטר (84).

לברקוזן - מיינץ 2:2
ללברקוזן: סטפן קיסלינג (43), גונסאלו קסטרו (87). למיינץ: אדם שאלאי (58), מרסל ריסה (76).

צפו במהומות לפני הדרבי בדורטמונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully