וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אופטימיות לגבי כשירותו של מקסים ז'וס

18.10.2012 / 18:10

הקשר חזר להתאמן וצפוי לשחק מול רמת השרון. חלאיילה עשוי לפתוח, אמבמבה בספק. דורה לשחקניו: "תהיו מרוכזים"

מקסים ז'וס, קשרה הצרפתי של בני סכנין, חזר להתאמן והוא צפוי לשחק מול עירוני רמת השרון ביום שבת, זאת לאחר שבקבוצה חששו כי לא יוכל ליטול חלק בגלל רגישות במשפעה. ז'וס עדיין סובל מכאבים, אך חזר להתאמן ובקבוצה אופטימיים לגבי הסיכויים שיחזור לשחק. גם חאלד חלאיילה שעדיין לא כשיר במאת האחוזים צפוי לפתוח בהרכב.

מי שחזר גם כן להתאמן הוא הבלם פיטר אמבמבה, אבל בניגוד לז'וס הוא עדיין בספק גדול למשחק ורק מחר הוא צפוי לעבור מבחן כשירות, כשלאחריו יוחלט אם הוא יהיה בסגל לקבוצה. בכל מקרה, הבלם לא אמור לפתוח בהרכב ועלא אבו סלאח ועידן ויצמן אמורים לקבל קרדיט בהרכב. מי שלא ישחק בכל מקרה הוא מחמוד עבאס, שסובל מדלקת ברגל שנשברה ונצטווה לנוח עשרה ימים. עבאס מקווה שלאחר המנוחה הוא יוכל לחזור לשחק ולחבריו אמר כי הוא סובל מכאבים חזקים.

המאמן שלומי דורה צפוי להמשיך עם אותו הרכב ששיחק מול בני יהודה, כשעלי עוסמאן אמור להמשיך לשבת על הספסל ומוחמד זבידאת הצעיר שממשיך להרשים ישמור על מקומו בהרכב. מחמוד קנדיל, שרשם שיפור במחזורים האחרונים, המשיך לקבל עידוד מחבריו ומהצוות המקצועי שביקש ממנו להמשיך באותו קו ולהתנתק מהביקורות מסביב.

דורה ביקש משחקניו להמשיך באותו קו שהתחילו בשבועות האחרונים, אך ביקש מהם להיות מרוכזים בדקות האחרונות. "אנחנו צריכים להיות הרבה יותר מרוכזים במצבים הנייחים ולא להוריד רגל מהגז בשום שלב במשחק", אמר דורה לחניכיו.

עידן ויצמן ושמעון הרוש יחגגו ביום שבת את שבת החתן שלהם לאחר שהתחתנו באמצע השבוע, אך השניים צפויים להגיע אחרי החגיגות בבוקר למשחק ולא יחמיצו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully