וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמוד עבאס יחמיץ את עירוני רמת השרון

15.10.2012 / 17:52

הקשר סובל מדלקת בעצם, ינוח לכל הפחות 7-10 ימים ועלול להצטרך לעבור ניתוח בסוף העונה. גם ז'וס ואמבמבה בספק

בני סכנין ספגה מכה נוספת לאחר שהתברר שהקשר ההתקפי מחמוד עבאס ייאלץ שוב לנוח ולא יוכל ליטול חלק במשחק מול עירוני רמת השרון ביום שבת. עבאס, שהפגין יכולת טובה באימונים, בפרט במשחק מול קבוצת הנוער שנערך בסוף השבוע שעבר, תוכנן לקבל דקות רבות יותר ואולי אף לפתוח בהרכב בשבת, אלא שהקשר התלונן על כאבים ברגל אותה שבר ומצילום התברר כי הוא סובל מדלקת בעצם.

בשלב הראשוני הורו בצוות הרפואי לשחקן לנוח כשבוע עד עשרה ימים ומחר אמור פיזיותרפיסט הקבוצה להעביר את ממצאי הצילום לאורטופד מומחה כדי שיקבע באופן סופי את זמן המנוחה לו יידרש עבאס. עוד אמרו הרופאים לקשר כי הוא צפוי לשחק עם כאבים קלים עד סוף העונה ואז יצטרך לעבור ניתוח דומה לזה שעבר רועי גורדנה מהפועל תל אביב. בסביבתו של עבאס אמרו כי הוא מאוכזב מאוד מהכאבים שחזרו ומהמצב הרפואי וכי ציפה כבר לחזור ולעזור לקבוצה.

מלבד עבאס, גם מקסים ז'וס ופיטר אמבמבה לא התאמנו היום. חאלד חלאיילה התאמן אך גם הוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים וייתכן מאוד ששלומי דורה ייאלץ להסתדר עם סגל חסר במיוחד. עם זאת, בסכנין אמרו כי בצוות הרפואי עושים הכל כדי להכשיר את השחקנים הפצועים ולאפשר לדורה לעלות עם ההרכב החזק שלו, שכן לכולם ברור שהפסד ברמת השרון יכניס את הקבוצה למצב בעייתי אף יותר מזה שהיא נמצאת בו כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully