וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "מתנצל על המקרה, זה לא מתאים לשחקן ברמתי"

הבלם החליט לא להגיש ערעור לפסיקה בנוגע לאמירות הגזעניות כלפי אנטון פרדיננד. צ'לסי תעניש אותו, אך לא פירטה במה

פרשת האמירות הגזעניות שהשמיע ג'ון טרי כלפי בלם ק.פ.ר אנטון פרדיננד הגיע להכרעה משפטית כבר לפני כמה שבועות, אולם היום (חמישי) מתברר כי גם קבוצתו של הבלם, צ'לסי, החליטה להענישו בגין המקרה. כזכור, בית הדין של ההתאחדות האנגלית הרחיק את טרי בעקבות האירועים לארבעה משחקים וקנס אותו ב-220,000 ליש"ט. לטרי עמדה הזכות להגיש ערעור להחלטה, אך הוא החליט לוותר. כעת הקבוצה, שהתאריך האחרון בו הייתה יכולה להעניש את שחקנה פג היום, אך סירבה לפרט והחליטה להשאיר את פרטי העונש דיסקרטיים.

בעקבות ההתפתחויות האחרונות, טרי עצמו פרסם הודעה בה התנצל על המקרה. "אחרי ששקלתי את העניין ארוכות, החלטתי שלא להגיש ערעור על החלטת בית הדין. למרות שאני מאוכזב מהפסיקה במשפט, אני מקבל את זה שהשפה בה השתמשתי, בלי קשר להקשר שהם נאמרו, אינה מקובלת בכדורגל ולמעשה בכל דבר בחיים".

"כמו שהצהרתי במשפט, ההתבטאות שלי לא מתאימה למישהו במקום שבו אני נמצא", המשיך. "אכזבתי את צ'לסי ואותי וזה לא יקרה יותר לעולם. אני רוצה להודות לצ'לסי, האוהדים והמשפחה שלי על התמיכה בי. עכשיו אני מסתכל קדימה ורוצה להמשיך לעזור למועדון כדי למנוע התנהגות מהסוג הזה בעתיד".

בהודעה מטעם צ'לסי נכתב. "טרי קיבל החלטה נכונה כשלא הגיש ערעור. צ'לסי מעריכה ותומכת בהתנצלות שג'ון הביע בעקבות ההתנצלות שלו על השפה בה השתמש. המועדון מאמין כי שפה כזאת אינה מקובלת ונמצאת מתחת לסטנדרטים המצופים מג'ון כשחקן צ'לסי. צ'לסי נהנית מתמיכה בכל העולם. אנו מחויבים לעמוד בכל הסטנדרטים הגבוהים ביותר של התנהגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully