וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קבוצת חובבים יוונית מפרסמת בית זונות מקומי

ווקפאלאס נקלעה לקשיים כספיים והחליטה להיעזר בספונסר ייחודי. בעלת העסק כבר הבטיחה "זמן הנאה מיוחד" אם ינצחו

מה עושה קבוצת חובבים מליגה יוונית נמוכה, שנתקעת בלי תקציב? התשובה המוזרה והמפתיעה היא: פונה למקצוע העתיק בעולם לעזרה.

ווקפאלאס, קבוצה מהעיר לאריסה, בה משחקים בין היתר שליחי פיצה, סטודנטים, מלצרים וברמן, הצליחה לפרסם את עצמה בן לילה, לאחר שלקחה שני ספונסרים חדשים - בתי הזונות "וילה ארוטיקה" ו"בית ההיסטוריה של סולה", שניהם בהנהלתה של סולה אלברידו, אישה יווניה מבוגרת.

במסגרת העסקה, ווקפאלאס תלבש מדים ורודים, אותם יעטרו שמותיהם של שני המקומות המפוקפקים משהו. זו אינה הקבוצה היחידה שפונה למקורות ייחודים ביוון, בזמן שהמדינה שרויה במצב כלכלי לא פשוט. קבוצות אחרות ברחבי המדינה בחרו בספונסרים כגון בית לוויות, רשת קבבים, מפעל לריבות ועוד.

"לצערנו, כמעט כולם נטשו את הקבוצות החובבניות ביוון. אנחנו במלחמת קיום", אמר יו"ר הקבוצה הצעיר יאניס באציולאס, שמשמש גם כשוער המחליף, "השחקנים שלנו לא האמינו בהתחלה, אבל כשהם ראו את החולצות המודפסות, הם חשבו שזה מצחיק".

חשוב לציין כי זנות היא מקצוע חוקי ביוון ובתי הזונות פועלים תחת חוקים נוקשים וברורים. יחד עם זאת, ראשי הליגה אסרו על הקבוצה לעלות עם שם הספונסר החדש ועם המדים הורודים במהלך משחקים, מחשש לפגיעה בנפשם של האוהדים הצעירים, כך שהקבוצה תשתמש במדים המעניינים רק במהלך האימונים, לפחות כרגע. הקבוצה כבר הודיעה כי תערער על ההחלטה.

אלברידו כבר העבירה לקבוצה למעלה מאלף יורו, עבור התלבושות החדשות והיא טוענת שהיא עושה זאת בשל אהבתה לכדורגל: "זה לא עסק שזקוק לקידום", היא אמרה, "המקום שלי עובר מפה לאוזן. אם לא נעזור לספורטאים שלנו, לאן נגיע?". אגב, למרות שאלברידו הבטיחה לשחקנים "זמן הנאה מיוחד" בבית העסק שלה אם ינצחו, היא צפתה בהם מפסידים בפעם הרביעית ברציפות: "אני בטוחה שנשתפר. אני אישה יווניה, שאוהבת את המדינה שלה".

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • יוון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully