וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וריאל יוכלו להיפגש בחצי גמר גביע המלך

הקטאלנים, שבעונה שעברה הדיחו את הבלאנקוס ברבע הגמר, ישחקו מול אלאבס בשלב 32 הגדולות. ריאל מול אלקויאנו

אחרי שבשנה שעברה ברצלונה וריאל מדריד נפגשו לצמד משחקי גביע אדירים כבר בשלב רבע הגמר, העונה הדייט הזה מתוכנן לחצי הגמר. אז הייתה זו ברצלונה שעלתה והמשיכה כל הדרך לזכייה בגביע ובהגרלת שלב 32 הגדולות שנערכה היום (חמישי), ההצלבה קבעה שאם השתיים ייפגשו, זה יהיה מאבק על המקום בגמר גביע המלך.

בהתאם למסורת, הקבוצות הגדולות יתארחו במשחק הראשון מבין השניים בשלב הקרוב ויארחו את הגומלין, על מנת לאפשר לקטנות לארח משחקים שאינם רק לפרוטוקול ובכך לגזור קופה נאה. המשחק הראשון של שלב 32 הגדולות ייערך בין ה-11 ל-13 בדצמבר והגומלין ב-18 או ב-19 לחודש.

בארסה תשחק מול אלאבס, שפעם הגיע לגמר גביע אופ"א (2001) והיום מובילה את הליגה השלישית. ריאל תגיע למפגש מול אלקויאנו, הממוקמת בולנסיה וירדה בעונה שעברה מהליגה השנייה לשלישית.

במשחקים מסקרנים נוספים, אתלטיקו מדריד תשחק מול ריאל חאן מאנדלוסיה, אף היא מהליגה השלישית. פיינליסטית הגביע מהעונה שעברה אתלטיק בילבאו, תפגוש בדרבי באסקי את אייבר. מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד תפגוש למשחק קשה מאוד מול דפורטיבו לה קורוניה.

שאר המשחקים: יגוסטרה - ולנסיה, קאסרנו - מלאגה, מלייה - לבאנטה, לאס פאלמס - ראיו וייקאנו, ספורטינג חיחון - אוסאסונה, אלמריה - סלטה ויגו, קורדובה - סוסיאדד, פונפרדינה - חטאפה, ויאדוליד - בטיס, סראגוסה - גרנאדה, סביליה - אספניול.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully