וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "אין לנו שמות גדולים, אבל נוכל להשיג תואר"

18.10.2012 / 12:06

שוער מכבי ת"א במסיבת העיתונאים לקראת עכו. אוסקר גרסיה: "אם יש לנו שישה שחקנים בנבחרות, אנחנו עושים משהו נכון"

קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול הפועל עכו בשבת. המאמן אוסקר גרסיה והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף נחתו אתמול בארץ אחרי שהייה קצרה בספרד, והקבוצה חזרה להכנות מלאות לקראת המשחק בשבת, יחד עם שחקני הנבחרת שהצטרפו ו-וינסנט אניימה שהעפיל עם נבחרת ניגריה לאליפות אפריקה.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כנראה שאנחנו עושים משהו טוב". גרסיה/קובי אליהו

אוסקר גרסיה התייחס בפתיחת דבריו לפצועים: "נצטרך לחכות למחר. כרגע אני לא יודע מי יוכל לשחק". על הסטטיסטיקה הגרועה של הצהובים במשחקי החוץ נגד הפועל עכו הוסיף: "אנחנו יכולים להשתנש בסטטיסטיקה כדי לתת לשחקנים מוטיבציה. כל שחקן יודע את זה. אנחנו מכבדים כל יריב. אם עכו תמשיך לשחק כך, היא תהיה בפלייאוף העליון".

"ישראל עשו תוצאות טובות נגד לוקסמבורג. היו לנו שישה שחקנים בנבחרות ואני שמח כי זה אומר שאנחנו עושים משהו טוב", הוסיף המאמן ודיבר גם על העזיבה הצפויה של וינסנט אניימה לאליפות אפריקה בחודש ינואר: "אני שמח בשבילו שהוא ישחק באליפות אפריקה. זה טוב לכל שחקן. בטוח נשחק עם שוער בשער".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אני לא משווה בין הפועל תל אביב למכבי". אניימה/קובי אליהו

אניימה עצמו אמר: "אני שמח שאני חלק מהפרויקט של מכבי תל אביב ואסיר תודה למאמן וכל הצוות. לא קל בשבילי להפסיד חלק גדול מהעונה כי המטרות שלנו הן לזכות באליפות. הצוות המקצועי מכין אותנו. אולי אין לנו את השחקנים הכי טובים, אנחנו רוצים להיות הקבוצה הכי חזקה, להיות מאוחדים וזה הכי חשוב. אני חושב שאנחנו יכולים להשיג תואר - גביע או אליפות. אני לא משווה בין הפועל תל אביב למכבי. האנשים שונים והפילוספיה שונה. הפועל הייתה גדולה, במכבי מדהים ואני נהנה. המאמנים מכינים אותנו להיות גוש אחד. מכבי זו קבוצה אנחנו מגנים ומתקיפים יחד. אני מבטיח שהחלק ההגנתי יהיה חזק בשבת ללא קשר למי שישחק".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
התאמן לבד. טיבי/קובי אליהו

לפני מסיבת העיתונאים וינסנט אניימה שב לאימונים אחרי ששהה עם נבחרת ניגריה. איתן טיבי ערך אימון בצד המגרש וינסה לערוך אימון מלא עם הקבוצה באימון המסכם מחר. מי שלא התאמן עם הקבוצה הוא סטיב גורי החולה, שגם לגביו רק באימון המסכם מחר ניתן יהיה לדעת אם יפתח במשחק. אלירן עטר ורוברט ארנשו ערכו אימונים מלאים והם כשירים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully