וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קשר ניגרי יגיע למבחנים בקרוב

הקשר האחורי הניגרי אוגונה אזנוואקה (20, 1.78) שרשם בעבר הופעות במדי הנבחרת שלו עד גיל 20, יגיע להתרשמות

הקשר האחורי הניגרי אוגונה אזנוואקה (20, 1.78) צפוי להגיע בקרוב למבחנים במכבי תל אביב של אוסקר גרסיה וג'ורדי קרויף. אזנוואקה משתייך לסגל קבוצה אושן בויז הניגרית ובעבר רשם הופעות בנבחרת ניגריה הצעירה, עד גיל 20, ואף כבש במדיה מספר שערים במשחקי ידידות. על פי אתרים באפריקה, מדובר בשחקן רב-גוני שיכול לשחק גם בעמדת הקשר ההתקפי. ראוי להדגיש כי לצהובים חמישה זרים חתומים ועל מנת לצרף זר חדש בינואר תצטרך בקבוצה לשחרר אחד מהם.

בתוך כך, מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ נגד הפועל עכו בשבת. המאמן אוסקר גרסיה והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף צפויים לנחות היום (רביעי) בארץ אחרי שהייה קצרה בספרד, והקבוצה תחזור להכנות מלאות לקראת המשחק בשבת יחד עם שחקני הנבחרת שיצטרפו ו-וינסנט אניימה שהעפיל עם נבחרת ניגריה לאליפות אפריקה. רוברט ארנשו עדיין בספק.

שחקן בקבוצה אמר לקראת עכו: "חייבים לשים את הכל בצד ולהתרכז במשחק כאילו זה דרבי כי זה משחק קשה מאוד. אם נבוא שאננים, נקבל בראש כמו שקיבלנו מהם בשנתיים האחרונות. חייבים לפצות את האוהדים אחרי מה שהם עברו בעכו בשנתיים האחרונות. קיבלנו שם השפלות ונצטרך להוכיח שזאת מכבי תל אביב אחרת. ניצחון שם יהיה ציון דרך שאנחנו במקום אחר".

אבי יחיאל, ששיחק בעבר בקבוצה ופרש מכדורגל, צפוי להשתלב במחלקת הנוער של המועדון ותחילה ישמש כעוזר מאמן באחת מקבוצות הנערים כאשר בימים הקרובים יוחלט באיזה מן הקבוצות. האישיות של יחיאל מוערכת מאוד במועדון והמנהל המקצועי ניר לוין, שאימן אותו גם במכבי תל אביב וגם בהפועל פתח תקוה, חושב כי הוא יכול לתרום לא מעט למערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully