וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר באנגליה: ארסנל גובה הכי הרבה כסף לכרטיס

עלייה משמעותית במחירי הכרטיסים בבריטניה: המנוי לארסנל בשמים, ניוקאסל מתחשבת, והתה הכי יקר הוא במנצ'סטר

סקר שפירסם ה-BBC הבוקר (חמישי) ממחיש את העלייה במחירי הכרטיסים לכדורגל באי הבריטי. על פי הסקר, המחיר של הכרטיס הכי זול למגרשי הכדורגל עלה בממוצע בשנה האחרונה ב-11.7 אחוז, למעלה מפי חמישה מהעלייה בשיעור האינפלציה. הסקר בדק 166 קבוצות ב-10 ליגות שונות בבריטניה.

הנתונים מראים כי את החבילה היקרה ביותר לאוהד הכדורגל מציעה דווקא ארסנל. התותחנים, בעלי התקציב היחסית צנוע בהשוואה ליריבות בצמרת הפרמיירליג, גם גובים את המנוי השנתי הכי יקר בליגה, 1,955 ליש"ט (בערך 12 אלף שקל).

המנוי הכי זול של ארסנל עולה 985 ליש"ט. מנגד, המנוי הכי זול לוויגן עולה 255 ליש"ט, בעוד מנצ'סטר סיטי לא רחוקה, והמנוי הכי זול למשחקיה עולה 275 ליש"ט.

כשהבריטים מדברים על "חבילה", הכוונה היא לכרטיס למשחק, תוכניית משחק, תה ועוגה. חבילה למשחק של ארסנל עשויה להגיע עד 134.40 ליש"ט (820 שקל), כשהכרטיס היקר ביותר עולה 126 ליש"ט, תוכנייה 3 ליש"ט, עוגה 3.30 ליש"ט, וכוס תה 2 ליש"ט.

יש לציין שהחבילה הזולה ביותר בארסנל עולה 34.30 ליש"ט, אבל לשם השוואה, בניוקאסל החבילה הזולה ביותר עולה 23 ליש"ט (140 שקל). במנצ'סטר, מנגד, יש את התה הכי יקר במגרשי הכדורגל בבריטניה: גם סיטי וגםם יונייטד גובות 2.5 ליש"ט לכוס.

מנכ"ל ארסנל איוון גזידיס טוען שהמועדון מציע גם כרטיסים זולים מאוד (26 ליש"ט) ועושה ככל שביכולתו להתחשב באוהדים, אך מציין גם ש"המחירים עולים, וזה לא רק בכדורגל, אלא בכל עולם הבידור".

יו"ר ההתאחדות האנגלית לשעבר, לורד טריזמן, אומר כי "הנתונים האלה מאכזבים, ואני סבור שזה ימנע מדור שלם של אוהדים להגיע למגרשי הכדורגל. הסיבה העיקרית להעלאה היא העלייה במשכורות לשחקנים".

יו"ר ארגון האוהדים מלקולם קלארק ציין כי "למרות התקופה הכלכלית הקשה, המחירים פשוט מאמירים. זה מדהים שהמנוי הכי זול לארסנל עולה כמעט אלף ליש"ט. היינו רוצים לראות צעד נוסף לקראת האוהד, ושהסכומים הענקיים שמושקעים מהטלוויזיה יילכו לכיוונו של האוהד שהולך למגרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully