וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל התחיל להתאמן עם הפועל תל אביב

הרכז ששיחק בעונה שעברה בבנטון טרוויזו ולא הצליח למצוא קבוצה העונה, לא צפוי לחתום בגלל דרישותיו הכספיות הגבוהות

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
הזיקה שלו לאדומים הביאה אותו להפועל. מקל/קובי אליהו

שחקן נבחרת ישראל גל מקל החל להתאמן היום (רביעי) עם הפועל תל אביב. הרכז פנה לקבוצה בימים האחרונים בבקשה להצטרף לאימונים במטרה לשמור על כושר, מאחר ולא הצליח למצוא אף קבוצה לחתום בה מתחילת העונה. מהפועל תל אביב נמסר כי בשלב זה אין לקבוצה את התקציב על מנת לצרף שחקן בסדר הגודל של מקל, והוא בסך הכל שומר על כושר עם הקבוצה, מאחר והוא ומשפחתו אוהדי המועדון. גורמים שונים בקבוצה לא פסלו על הסף אפשרות שבמידה ומקל ימשיך להתקשות במציאת קבוצה בהמשך, הוא עשוי לערוך קאמבק מפתיע במדי האדומים.

כזכור, בעונה שעברה שיחק מקל בשורות בנטון טרוויזו האיטלקית, אך בסיום העונה עזב את המועדון בשל המצב הכלכלי הלא ברור. מקל שיחק בקיץ בשורות נבחרת ישראל, ולאחר מכן נסע לארצות הברית, שם התאמן מספר ימים במתקן האימונים של יוטה ג'אז ולאחר שהרשים, נכנס לרשימת המועמדים לקבוצה בעתיד והוא צפוי להיות במעקב. בנוסף, עקבו אחר הרכז מספר קבוצות אירופאיות שאף פנו אל מקל, ביניהן נאנטר הצרפתית, אך ההצעות הכספיות לא תאמו את דרישותיו של השחקן.

בהפועל תל אביב צפויים לקבל החלטה בימים הקרובים האם לצרף גארד במקומו של מאט בולדין ששבר את קרסולו וייעדר כחודשיים וחצי. בנוסף, ממשיכים בקבוצה לחפש אחר שחקנים ראויים, ובמידה ויימצא זר מתאים, הם צפויים לשחרר את ג'ף אלן, ששיחק רק ארבע דקות בהפסד לבני הרצליה.

שחקן גונזאגה בשנת 2010, מאט בולדין. Rick Stewart, GettyImages
מחפשים לו מחליף. בולדין/GettyImages, Rick Stewart
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully