וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "אנחנו נלחמים כל קיץ על הקיום שלנו"

המנהל המקצועי של הפועל חולון התייחס במסיבת עיתונאים למצבה של הקבוצה. דן שמיר: "הפועל חולון זה מועדון מיוחד"

מגד גוזני

הפועל חולון ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה בליגת העל. המחזור הראשון אומנם כבר החל, אך בשל העובדה שמכבי חיפה נמצאת במסע משחקים בארה"ב, המשחק בין חולון לחיפאים נדחה והקבוצה של דן שמיר תפתח את העונה עם משחק בית מול מכבי אשדוד בבית ביום ראשון. ביום רביעי, תקיים חולון את המשחק החסר, מול מכבי חיפה בחוץ.

פיני גרשון, המנהל המקצועי שהחל עונה שנייה בקבוצה, פתח בדברים והתלונן על העדר המשאבים: "אנחנו נלחמים כל קיץ על הקיום שלנו. כל קיץ אתה לא יודע מה יהיה עם השחקנים והאם יהיה לנו תקציב מספיק כדי לפתוח את העונה".

גרשון התייחס לדור העתיד של המועדון ואמר: "אני מקווה מאוד ששחקנים יתחילו לצאת ממחלקת הנוער לבוגרים. חולון התברכה במשך השנים בשחקני נוער טובים ואני מקווה מאוד שהעונה תהיה פריצה של השחקנים הצעירים"

דן שמיר, המאמן של הקבוצה, התייחס לתחושות שלו מהקבוצה: "שמח מאוד להתחיל עונה חדשה. כמובן שתמיד יש בעיות אבל טבעם של מאמנים לראות מה הבעיות ולהתמודד איתן". על העובדה שהקבוצה תשחק באירופה: "הפועל חולון תשחק העונה באירופה וזו בהחלט הצהרת כוונות. אנחנו נשמח לראות קבוצות אירופאיות מגיעות לאולם הפחים. זה בהחלט אתגר עבורינו ונכון שמצפה לנו עוד הרבה עבודה אבל אנחנו בנויים מאתגרים".

שמיר פירגן לקבוצה שלו ואמר: "הפועל חולון זה מועדון מיוחד. אנשים פה עושים הרבה מעבר למה שהם צריכים לעשות ומחזיקים את המקום הזה איפה שהוא נמצא. אני מאוד גאה להיות חלק מהפרוייקט הזה שמתקדמים בו, פורצים בו וכיף להיות בו".

בקבוצה הציגו את הקפטן החדש, שון דניאל. השחקן נראה נרגש ואמר: "אני מאוד שמח. לא כל שחקן זוכה לכבוד כזה. אני מודה להנהלה על הבחירה הזו. אנחנו פותחים את העונה באיחור אומנם אבל יכולים להבטיח לאוהדים שלנו שבכל משחק אנחנו נעשה את המקסימום כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully