וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס יוכל לשמש עוזר מאמן הנבחרת עד תום הקמפיין

17.10.2012 / 15:17

חברי הנהלת ההתאחדות אישרו את כפל התפקידים. אבי לוזון ואורי שילה ימריאו לגרמניה לאתר מנהל מקצועי לנבחרות

ביום שאחרי הניצחון על לוקסמבורג, התכנסו היום (רביעי) חברי מזכירות והנהלת ההתאחדות, כאשר במוקד עמד אישורו של עוזר מאמן הנבחרת יוסי אבוקסיס, שמונה לאחרונה למאמן הפועל תל אביב, וחברי ההתאחדות אישרו את מינויו עד לתום הקדנציה הנוכחית כמאמנם של האדומים. יש לציין שאבוקסיס עשוי לבקש בתום העונה לעזוב את תפקידו כעוזר המאמן בכדי להכין את הקבוצה לעונה הבאה, אם כי עדיין לא התקבלה החלטה בעניין. כזכור, לאחרונה שלח אבוקסיס מסר להתאחדות לפיו הוא רוצה להישאר עד תום הקמפיין כעוזר מאמן הנבחרת למרות תפקידו בהפועל תל אביב.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בהתאחדות לכדורגל החלו באיתור מנהל מקצועי זר לנבחרות הצעירות והמועמדים המובילים של לוזון הם מגרמניה, אם כי לאחרונה הוצעו מספר מועמדים מהולנד. כעת הוחלט כי יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון והמנכ"ל אורי שילה יטוסו לגרמניה על מנת לאתר מועמדים לתפקיד ולקיים מספר ראיונות, בסיומם יערכו ניפוי של חלק מהמועמדים לתפקיד.

במקביל, דווחו חברי הנהלת ההתאחדות כי הוקם צוות בין משרדי של מספר משרדי ממשלה תחת משרד ראש הממשלה לקראת יורו הנבחרות הצעירות שיתקיים הקיץ. בין השאר דווחו החברים כי האירוע צפוי להיות מוכר כאירוע לאומי של מדינת ישראל.

מעבר לכך, קיבלו החברים עדכון על קבלת ההמלצות מוועדת דודי כהן, הוועדה לרפורמה בכדורגל אותה הקימה ההתאחדות. יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון עדכן שההמלצות טרם נקראו ונלמדו, אך עם זאת ההתאחדות תקיים צוות יישום שתפקידו יהיה ליישם את החלטות הוועדה שיאושרו על ידי הנהלת ההתאחדות ובאסיפה הכללית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully