וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רוז: "אופ"א צריכה להשעות את סרביה"

מגן נבחרת אנגליה הצעירה, שהיה קורבן לגזענות ואלימות מצד האוהדים הסרבים, זועם. צפו במהומות שפרצו בסיום המשחק

בממלכה האנגלית עדיין סוערים בעקבות התקרית האלימה שפרצה בסיום המשחק, בו ניצחה הנבחרת הצעירה של אנגליה את סרביה, 0:1. כזכור, במהלך המשחק בסרביה, האוהדים המקומיים צעקו הערות גזעניות לעברו של דני רוז, המגן שחום העור של סנדרלנד. רוז לא נשאר חייב ובסיום המשחק קילל בחזרה את האוהדים הסרבים שפרצו למגרש. במהלך המהומה קיבל רוז כרטיס אדום וההתפרעויות נמשכו הרבה אחרי שהמשחק הסתיים.

ההתאחדות האנגלית כבר הגישה תלונה רשמית לאופ"א בעקבות המקרה והיום (רביעי) התייחס רוז לראשונה לחוויה הטראומטית שעבר בסרביה: "אופ"א חייבת להשעות את סרביה. אני לא מבין איך אפשר בכלל לחשוב שלא להשעות אותה".

המגן שחום העור, שספג אדום על כך שבעט בכדור המשחק, טוען כי האוהדים הסרבים הקניטו אותו וקראו לעברו קריאות גזעניות: "כבר במהלך החימום האוהדים הסרבים החלו להקניט אותי. שאלתי את הסדרנים אם הם יכולים לשמוע את זה, אבל הם טענו שלא. רוז גם טוען לאלימות פיסית של ממש מצידם של האוהדים הסרבים: "במהלך המחצית השנייה כשהלכתי להוציא כדור חוץ, שתי אבנים פגעו בי בראש וכל פעם שנגעתי בכדור הם נהמו לעברי נהמות גזעניות".

באנגליה גוברים הקולות להשעות את הנבחרת הסרבית, כאשר גם שחקני עבר כמו פול אינס הצטרפו לגינויים וכן, שר הספורט של אנגליה, הות' רוברטסון. אופ"א עדיין לא החליטה על עונש, אך צפוייה לנקוט בצעדי משמעת חמורים נגד הסרבים.

ובינתיים, במחנה הסרבי, מכחישים בכל תוקף את ההאשמות נגדם. ההתאחדות הסרבית הוציאה תגובה רשמית לארועים ובה היא מסרה: "ההתאחדות הסרבית מתנגדת בכל תוקף להאשמות נגדה ומכחישה שהיו קריאות גזעניות נגד רוז לפני, במהלך, או אחרי המשחק מול אנגליה".

עוד בתגובת הסרבים: "אין לקשר בין המכות שפרצו בין שני המחנות לבין הגזענות. הייתה אלימות במשחק, אך לא היו כל גילויי גזענות".

צפו במהומות שפרצו לאחר המשחק בין סרביה לאנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully