וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עדן בן בסט הגיע לאימון לתמוך בשחקנים

17.10.2012 / 17:45

חלוץ ברסט עודד את חבריו לשעבר. כץ חזר לישראל וישוחח עם שחקנים בכירים. האוהדים מתכננים מחאה נגדו במשחק בשבת

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, נחת הבוקר בארץ וישהה כחודש בישראל כשבין היתר הוא צפוי להיפגש עם שחקנים בכירים לשיחות אישיות כדי ללמוד מהם על מצב הקבוצה. הבעלים ייפגש גם עם הצוות המקצועי ולהבין מה לא עובד בקבוצה. השחקנים יצאו לחתונה של מזכירת המועדון, שהכירה את בעלה הטרי במשחק של הפועל חיפה, ושם כץ צפוי לשוחח עם כמה מהם באופן אישי כדי להבין מהם טוב יותר מה לא עובד בקבוצה.

כץ אמור להגיע לאימון הבוקר מחר (חמישי), לשוחח עם הצוות המקצועי ולצפות באימון הקבוצה כאשר השחקנים אמרו שלכולם ברור שהמשחק מול באר שבע הפך, במיוחד לאור התוצאות האחרונות והנוכחות של כץ, לקריטי במיוחד.

מלבד העיסוקים במצב הקבוצה הבוגרת, כץ ינסה לסגור שיתוף פעולה עם איש העסקים שי כהן, שמקורב מאוד למועדון מזה שנים רבות בנוגע למלקת הנוער. בחיפה אמרו שהם מקווים שהפעם ייצא משהו מהמשא ומתן ושהוא לא ייפול כמו עם אנשי עסקים קודמים שניסו לסגור על שיתוף פעולה במחלקת הנוער.

הפילוג במחנה האוהדים של הפועל חיפה נמשך. כ-15 אוהדים הגיעו היום למתחם האימונים כדי להפגין תמיכה בשחקנים כשיו"ר ארגון האוהדים רד שארקס, דודי סנדלר, אף שוחח עם השחקנים בסוף האימון וביקש מהם לעשות הכל כדי לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק מול הפועל באר שב: "אנחנו יוצאים כל שבת בוכים, תנו לנו סוף סוך סיבות לחייך" אמר סנדלר לשחקנים שמצידם הבטיחו לעשות הכל כדי לשמח את האוהדים.

אלא שחלק גדול מהאוהדים, שנחשבים לגוש המוחה נגד הבעלים יואב כץ, מתכננים להחריף את המחאה נגד הבעלים והם ייכנסו בדקה התשיעית למשחק מול באר שבע כאקט מחאתי. "כשעה לפני המשחק נחלק חולצות ונסביר על המחאה שלנו ולאחר מכן ניכנס רק בדקה התשיעית לאיצטדיון כמחאה על תשע השנים בהם לא נעשה כלום והן היו ריקות מתוכן" הסבירו מארגני המחאה.

מלבד האוהדים שהגיעו לתמוך בקבוצה הגיע גם עדן בן בסט, שחקן נבחרת ישראל וברסט הצרפתית, לדחוף את חבריו לשעבר. בן בסט ששיחק בחיפה ואף כבש 40 שערים במדיה דיבר עם השחקנים וניסה להרים את מצב רוחם.

בצד המקצועי, קלינגר עדיין מתלבט לגבי המערך, כשנראה שמהראן לאלה יחזור להרכב לצידם של פביאן סטולר ועאהד עזאם, בעוד שמועין חלאיילה עשוי לתפוס את המקום בעמדת המגן הימני. קלינגר כאמור עדיין לא החליט אם עזאם ימשיך בעמדת המגן הימני או יעלה לקישור. גם אילן רנקביץ' שממשיך להרשים, צפוי לקבל דקות רבות יותר במשחקים הקרובים, כשבמועדון מקווים שאושרי רואש שסובל מהקאות ושלשולים יהיה כשיר במאת האחוזים למשחק החשוב.

עדכון ראשון: 17/10, 12:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully