וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה העבירה לטוברוק 1.3 מיליון שקל על תורג'מן

17.10.2012 / 10:53

עסקת ההעברה של החלוץ נסגרה ושאר הסכום, כחצי מיליון שקל, יעבור בהמשך. ראובן עטר נוטה להחזיר את גוסטבו בוקולי לסגל

קובי אליהו

מכבי חיפה העבירה לטוברוק 1.3 מיליון שקל עבור עסקת העברת אלון תורג'מן, זאת כמקדמה עבור העסקה כולה שאמורה להיחתם בימים הקרובים. הצדדים סיכמו כי יתרת הסכום (כחצי מיליון שקל, כפוף להסכמה בין הצדדים לגבי הסכום הסופי של העסקה) תעבור לאחת חתימת החוזה בין המועדונים. לאחר העברת הכסף, התקיימה אתמול (שני) פגישה בין המנכ"ל איתמר צ'יזיק לבין סוכנו של השחקן, גלעד קצב, במטרה להחתים את השחקן על חוזה חדש לשלוש שנים, המוערך בכ-90 אלף דולר לעונה. השחקן יקבל גם מענק חתימה.

בנושא אחר: המאמן ראובן עטר מתכוון להחזיר את הקשר גוסטבו בוקולי לסגל באחד משני המשחקים הקרובים, כנראה כבר מול הפועל תל אביב. "בוקולי שחקן חשוב מאוד, הוא לא שחקן שעלה מהנוער אבל אנחנו בטוחים שהוא יקבל עוד הזדמנות", אמרו במועדון. עטר עצמו הודה אתמול כי ההחלטה שלא לכלול את בוקולי בסגל במשחקים האחרונים לא הייתה קלה.

המגן טאלב טואטחה יהיה כשיר למשחק ומחר הוא אמור לחזור לאימוני ריצה בעת שחיפה תחדש את אימוניה במלון דן בקיסריה. השחקנים יעזבו את המלון לפני כניסת השבת ועד המשחק יתקיימו האימונים בכפר גלים. "מדובר במשחק חשוב ולכן אנחנו דואגים לשחקנים שלנו", אמרו במועדון. ויאם עמאשה אמור להוריד את התחבושת מידו בשבוע הבא ולאחר מכן יחזור להתאמן בהדרגה וישוב כעבור שבועיים. ניר דוידוביץ' עשוי לשוב בעוד שלושה שבועות לאחר שיעבור שיקום.

עטר עבד השבוע על רמת הריכוז של שחקניו מול השער והתמקד גם באימוני מסירות והגבהות לחלוצים. כל שחקני הנבחרת יחזרו מחר לאימונים ועטר צפוי לערוך שיחה ראשונה לקראת המשחק מול האדומים ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully