וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' המונדיאל: קנדה הובסה 8:1 בהונדורס והודחה

הקנדים נזקקו לנקודה כדי לעלות לשלב האחרון, אך הושפלו. ארה"ב עלתה עם 1:3 על גוואטמלה. שער לצ'יצ'אריטו במקסיקו

המחזור האחרון של הסיבוב השלישי במוקדמות המונדיאל בצפון ומרכז אמריקה נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) ובסיומו, שש נבחרות, שסיימו בשני המקומות הראשונים בכל אחד משלושת הבתים, העפילו לשלב האחרון, שייערך בין פברואר לאוקטובר בשנה הבאה וממנו תצאנה שלוש עולות אוטומטיות ועוד נבחרת אחת, שתתמודד בפלייאוף מול יריבה מאוקיאניה. שש הנבחרות שיתמודדו בבית הן: ארצות הברית, פנמה, מקסיקו, ג'מייקה, הונדורס וקוסטה ריקה.

בבית א' המותח, ארצות הברית כבר ראתה איך היא נשארת בבית, אבל קאמבק גדול בקנזס סיטי מול גוואטמלה, סידר לה את הכרטיס לשלב הבא. האורחת עלתה ליתרון בדקה החמישית משער של קרלוס רואיס, אבל קרלוס בוקנגרה השווה כעבור חמש דקות נוספות וקלינט דמפסי השלים עם צמד (18, 36). האמריקאים סיימו ראשונים את הבית, עם 13 נקודות. ג'מייקה, שניצחה 1:4 את אנטיגואה וברבודה, סיימה שנייה עם 10 נקודות, כמו גוואטמלה השבורה, שנותרה בחוץ בשל יחס שערים של פלוס 1 מול פלוס 3 של הג'מייקנים.

בבית ב', מקסיקו וקוסטה ריקה כבר הבטיחו את עלייתן עוד לפני המשחקים, אבל זה לא הפריע להן לחגוג. המקסיקנים סיימו את הבית במאזן מושלם, אחרי 0:2 על אל סלבדור. אוריבה פראלטה (65) וחאבייר 'צ'יצ'אריטו' הרננדס (85) כבשו. קוסטה ריקה דרסה 0:7 את גוויאנה החלשה.

בית ג' סיפק אף הוא דרמת ענק. קנדה הגיעה למחזור האחרון עם 10 נקודות, ממש כמו פנמה ושתיים יותר מהונדורס. הקנדים היו זקוקים לנקודה על מנת לעלות, אבל חטפו 8:1 (!) בהונדורס, שם ג'רי בנגסטון וקרלו קוסטלי כבשו שלישיות. פנמה הוציאה נקודה בקובה עם 1:1 ועלתה אף היא.

ברזיל 2014 בוואלה! ספורט

צפו בשמינייה הגדולה של הונדורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully