וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הובסה 114:81 מול מינסוטה טימברוולבס

הירוקים התקשו להתמודד מול קווין לאב, שצלף 24 נקודות, 17 לפול סטול. בראד גרינברג: "היה מסע נהדר". צפו בתקציר

אחרי שבמשחקה הראשון מול קבוצת NBA העונה, מכבי חיפה היוותה יריבה ראוי וצמוד לגולדן סטייט, לפני שהפסידה בשמונה נקודות בקליפורניה, הלילה (בין שלישי לרביעי), זה כבר היה הרבה יותר חד צדדי, כשהירוקים מהכרמל הגיעו לטארגט סנטר, משכנה של מינסוטה טימברוולבס החזקה וחטפו תבוסה 114:81.

השחקנים של בראד גרינברג התקשו מהרגע הראשון להתמודד עם היכולות של המארחת, שעלתה בחמישייה עם קווין לאב, אנדריי קירילנקו, ניקולה פקוביץ', לוק רינדור וברנדון רוי המתקאמבק. חיפה פתחה עם ג'יימס תומאס, פול סטול, דונטה סמית', פאט קלאיית'יס ועידו קוז'יקרו, אך נקודות של קירילנקו ולאב הורידו את הזאבים למנוחה בין הרבעים ביתרון 16:27.

חיפה החליטה שהיא לא מתפרקת, לפחות בינתיים ורבע שני ענק, אותו ניצחה 18:26 עם נקודות של קלאיית'יס וסטול, החזיר אותה למשחק ולמחצית היא ירדה בפיגור שלוש נקודות בלבד.

אחרי ההפסקה זו שוב הייתה אופרה אחרת, כשכוכבי הוולבס חזרו בכל הכוח וטסו קדימה, בדרך ל-39 נקודות תוך 12 דקות וליתרון מבטיח 63:84 לפני הרבע האחרון. חיפה המשיכה להתעייף ומינסוטה ניצלה זאת והשלימה ניצחון מוחץ, שייתן לה מעט ביטחון בהמשך הדרך.

סטול וקלאיית'יס הובילו את הירוקים עם 17 נקודות כל אחד, כשקלאיית'יס המצוין מוסיף גם עשרה ריבאונדים. קורי קאר קלע 11 ודונטה סמית' סיפק שורה סטטיסטית יפה עם 8 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. את מינסוטה הוביל לאב האדיר, עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים. רוי הוסיף 19, קירילנקו 13.

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג אמר בסיום: "שיחקנו היטב, אבל היה לנו קשה לקלוע והם רצו בצורה כזו שהתקשנו לעצור. איבדנו את המשחק ברבע השלישי, כשהרשנו להם יותר מדי מתפרצות. הגבוהים שלנו נקלעו לבעיית עבירות מהר מאוד ולא רצינו שקוז'יקרו ישחק יותר מדי, כי הוא סוחב פציעה ויש לנו משחק ליגה ביום ראשון, כך שהסגל היה די קצר".

על המסע עצמו הוסיף המאמן: "זה היה נהדר, שיחקנו 72 דקות טובות מתוך שני משחקים מול קבוצות NBA. קצת התעייפנו במחצית השנייה של המשחק השני".

קלאיית'יס הוסיף: "פתחנו בטירוף והיינו צמודים במחצית הראשונה. אחר כך איבדנו כדורים וזה פגע בנו, כמו גם העייפות. זו הייתה חוויה מדהימה עבורנו, לשחק מול השחקנים הטובים ביותר שיש".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully