וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחונות למכבי תל אביב ומטה אשר

עונת הכדורעף נפתחה עם ניצחון של הצהובים על הפועל כפר סבא. גם הפועל ירושלים פתחה עם ניצחון על אליצור כרמיאל

ליגת העל בכדורעף יצאה הערב (שלישי) לדרך בצילו של משבר כלכלי שפגע בענף וגרם לכך שהעונה תכלול הליגה שבע קבוצות בלבד.

שלושה משחקים בכל זאת נערכו כששתי המועמדות להאבק על תואר האליפות השלימו ניצחונות קלילים. ראשונה יצאה לדרך הפועל מטה אשר/עכו, שגברה באולם בעין שמר על מנשה/חדרה/עמק חפר בשלוש מערכות 17:25, 20:25, 14:25. "משחק פתיחת עונה עלול להיות מוקש במיוחד במקום בו הפסדנו בעונה שעברה" אמר לאתר איגוד הכדורעף המאמן המנצח נעם כץ, "הגענו מוכנים ועשינו את המשחק קל עבורנו. אני שמח שניצחנו ופתחנו עונה עם חיוך" סיכם כץ.

בהדר יוסף גברה מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא 0:3 (21:25, 14:25, 21:25) כשהיא בשליטה אך מציגה נפילות מתח לאורך הדרך. הצהובים שעברו מהפך כירורגי לקראת העונה, עדיין עם סגל מצומצם אך המאמן זוהר בר נצר יצא מעודד: "זה היה משחק פתיחת עונה טיפוסי עם הרבה טעויות. אני רואה דברים טובים אם מביטים לעתיד, כמו למשל אמיר וינרסקי שיכול להפוך לגורם משמעותי בקבוצה אם ידע לעבוד נכון ולהתמיד. למרות הניצחון, אני מוטרד מהעליות והירידות במשחק שלנו" כך אמר המאמן המנצח בסיום המשחק.

גם הפועל ירושלים פתחה עונה ברגל ימין, לאחר שהשלימה ניצחון ביתי בחוות הנוער על אליצור כרמיאל בארבע מערכות 25:23, 21:25, 22:25, 21:25. פתיחה חזקה של הקבוצה הגלילית שעלתה ליתרון 9:17 לא הספיקה להמשך, והירושלמים, שסימנו את חצי הגמר כמטרה עיקרית לעונה, רשמו ניצחון ראשון בעונתם השנייה בליגה. אורוש דרפשין (23, 2.00 מ'), חוסם האמצע הסרבי של הפועל ירושלים הצטיין. "פתחנו את המשחק רע מאוד ועשינו הרבה מאוד שטויות, כך שהם נשארו קרובים אלינו לכל אורך הדרך. חשוב שניצחנו" סיכם מאמן ירושלים אוריה כהן.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully