וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "חושש שאצטרך לעבור ניתוח בברך"

הכוכב הגרמני של דאלאס מאבריקס סובל מכאבים עזים בבירכו ועלול להחמיץ את פתיחת העונה: "כרגע זה נראה לא טוב"

בדאלאס מאבריקס מאוד מודאגים לקראת פתיחת העונה החדשה ב-NBA. דירק נוביצקי, הכוכב הגרמני של הקבוצה מטקסס, סובל מנפיחות מתמשכת בבירכו וייתכן שייאלץ לעבור ניתוח ארתוסקופיה שישביתו לתקופה ארוכה וימנע ממנו לפתוח את העונה עם קבוצתו כמתוכנן.

הכוכב הגרמני לא שותף במשחק ההכנה של הקבוצה בספרד, שם היא הובסה מול ברצלונה הספרדית, והוא גם הפחית את עומס האימונים עם המאבריקס בשבוע האחרון. היום (שלישי) התייחס הכוכב שהוליך את הקבוצה לאליפות לפני שתי עונות, למצבו הרפואי ואמר: "אני עושה ככל שביכולתי להימנע מניתוח. הנפיחות בברך חזרה לאחרונה ואלו בהחלט לא בשורות טובות. במצב הנוכחי, זה בהחלט לא אידיאלי לשחק 82 משחקים לאורך העונה הסדירה".

הכאבים בבירכו של הכוכב חזרו במהלך מסע המשחקים של הקבוצה באירופה. נוביצקי התאמן עם הקבוצה בימים האחרונים, אך הכאבים הכניעו אותו, והוא לא שותף במשחק הקדם עונה האחרון של הקבוצה מול יוסטון. אם נוביצקי אכן ייאלץ לעבור ניתוח, הוא יחמיץ לפחות את החודשיים הראשונים של קבוצתו בפתיחת העונה הסדירה וזו בהחלט מכה לקבוצה שבנוייה סביב הכוכב הגרמני בן ה-34.

*ובינתיים, צרות נוספות מגיעות לדאלאס מאבריקס, הפעם מכיוונו של דלונטה ווסט. הגארד שיפתח את עונתו השנייה עם המאבריקס, הושעה ע"י מאמנו ריק קרלייל, בעקבות ההתפרצות שלו בחדר ההלבשה, לאחר ניצחון הקבוצה הלילה (בין שני לשלישי) על יוסטון 104:123.

מאמנו של ווסט בדאלאס, ריק קרלייל, עדיין לא הודיע לכמה זמן יושעה השחקן. ווסט נחשב לשחקן פרובלמטי וב-2009 כששיחק בקליבלנד, הוא נשלח למעצר בית והושעה לעשרה משחקים ב-NBA בעקבות תקרית אלימה שבה היה מעורב ובה הוא נתפס עם שלושה כלי נשק אחרי שנעצר על רכיבה פרועה על אופנעו האישי.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully