וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מאט בולדין ייעדר כחודשיים וחצי

הגארד האמריקאי, שנפצע בהפסד לבני הרצליה, סובל משבר בקרסול וייאלץ לעבור ניתוח. בהפועל צפויים להביא לו מחליף

בהפועל תל אביב עוד לא הספיקו להתאושש מההפסד הראשון בליגת העל אמש (שני) לבני הרצליה 96:88, והיום ספגה הקבוצה מהלומה נוספת. בבדיקה שנערכה היום בבית החולים לגארד האמריקאי מאט בולדין התברר כי הוא ייעדר כחודשיים וחצי מפעילות בשל שבר בקרסול, ויעבור מחר ניתוח לתיקון השבר.

כזכור, בולדין נפצע אמש כבר בדקה הראשונה בהפסד להרצליה ולא חזר לשחק. השחקן פונה לחדר ההלבשה להמשך טיפול אך הכאבים העזים שליוו אותו מנעו ממנו לראות חלקים ארוכים מהמשחק. בהפועל יקבלו בימים הקרובים החלטה האם לחכות לבולדין או להחתים שחקן אחר במקומו כדי להחזיר את מצבת הזרים של המועדון לארבעה. יש לציין, שארז אדלשטיין חיכה לשחקן במהלך כל הקיץ וציפה להחתימו.

מי שניצל את הפציעה של בולדין הוא הגארד הישראלי בר טימור שבהופעת הבכורה שלו בליגת העל רשם 13 נקודות ו-7 אסיסטים: "צריך לקחת סיטואציה", אמר טימור אמש לאחר המשחק, "פתאום מישהו נפצע וצריך לעלות ואני שמח שעליתי מהספסל ולקחתי את ההזדמנות הזו. היתה פה אווירה מדהימה, אני מאמין שיהיה פה ככה כל העונה וזה לא משהו חד פעמי. אני לא יודע אם להצטער על ההפסד הזה, אבל באמת אם כן, זה בשביל הקהל כי הם נתנו מעל 200 אחוז ודחפו אותנו".

שחקן נוסף שמעמדו אינו ברור באדומים הוא ג'ף אלן ששותף רק ל-4 וחצי דקות אמש. בהפועל מחפשים כבר זמן רב שחקן גבוה אחר לסגל, אך נכון לעכשיו לא מצאו לאלן מחליף. יוני ניר שסוחב פציעה בקרסול מיום שבת, ושותף גם כן לדקות מעטות, יהיה כשיר למשחק מול הפועל ירושלים ביום שבת.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully