וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "באוסישקין לא היינו מפסידים"

15.10.2012 / 21:48

מאמן הפועל ת"א מאוכזב מההפסד לבני הרצליה. בית הלחמי: "הרבה זמן לא נהניתי ככה". רייס: "חיכיתי לזה שנה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב חזרה הערב (שני) לליגת העל בכדורסל אחרי שש שנים ועשתה את זה עם הפסד 96:88 לבני הרצליה. האדומים, שנאלצים לנדוד לבית מכבי בראשון לציון כדי לקיים את משחקי הבית שלהם, החזירו לליגה הרבה צבע שהיה חסר לה עם 2,500 אוהדים נלהבים שלא הפסיקו לעודד את שחקניו של ארז אדלשטיין לאורך 45 דקות. הפועל תל אביב בהחלט יכולה להיות מעודדת מהצורה בה שיחקה, ובעיקר מהקהל האדיר שלה, בעוד בהרצליה יכולים להיות מאושרים מהקאמבק של בן רייס, שחזר לכדורסל אחרי פציעה שהשביתה אותו קרוב לשנה והיה מצוין עם 22 נקודות. שחקן הפועל תל אביב מאט בולדין נפצע בקרסול, סובב אותו ברבע הראשון, בימים הקרובים ידעו את חומרת הפציעה.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. קובי אליהו
האדומים חזרו לליגה. אדלשטיין/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין אמר בסיום: "בהזדמנויות שהובלנו שש או שבע הפרש, אנחנו החזרנו את בני הרצליה למשחק. המחמאה הכי גדולה שיכולנו לקבל היא שבני הרצליה באה לשחק עם בן רייס כמספר ארבע. קיבלנו הרבה שלשות, ניב ברקוביץ' היה האיש אליו הם הלכו והוא עשה את כל המהלכים הגדולים".

הג'ינג'י הוסיף: "הייתה פה חוויה גדולה היום. זה לא אוסישקין, זה לא יכול להיות אוסישקין, באוסישקין ובהדר יוסף לא יכולנו להפסיד משחק כזה, אבל אם לא נפסיד משחקים כאלה, לא נדע איך לנצח. היה מרגש מאוד. אנחנו נלך ונשתפר, צריך לדעת לגמור משחקים כאלה ואין לנו את זה עדיין. אנחנו נלמד, תהיה עונה לא קלה, אבל אנחנו יוצאים מעודדים. רק גמרנו משחק, כיף לי בהפועל תל אביב, זה בית. גם במלחה היה לי כיף. קיבלתי טלפונים מאוהדי הפועל ירושלים, שמחזיקים לנו אצבעות ומחכים לנו במלחה בשבוע הבא. אני מתרגש לחזור לשם".

אדלשטיין התייחס לחיזוק של הקבוצה שלו ואמר: "אני לא חושב שיוני ניר הוא לא חיזוק, כי שנה שעברה נאלצנו להוריד את שולדנברנד לספסל ומתן נאור שיחק 4. עכשיו יונתן חזר לעמדה הטבעית שלו, ומתן גם, ויותם שירן עושה דברים גדולים, ומי אמר שבליגה השנייה אין כדורסל ודברים טובים. באופן אישי קורי קאר חסר לי, הוא הביא קשיחות וחספוס, אנשים אחרים יקבלו דקות.

מתן נאור: "כמו שארז אמר, קצת יותר חדות ורעות ופחות החטאה, או טיפול יותר נכון בריבאונד ופיק אנד רול, משחק טוב היה יכול להגמר ככה לשני הצדדים. לפעמים זה איתך, לפעמים נגדך. אנחנו צריכים להרים את הראש.

"הייתה צמרמורת לעלות למגרש, הוא היה מלא 40 דקות לפני המשחק, ואמרנו את זה כל הקיץ. מרגש לחזור לסיטואציה הזאת, צריך את הפועל תל אביב עם הצבע שלה בליגה, רק מצטער שלא נתנו לקהל ניצחון, הגיע להם.

"כשמגיעים לסיטואציות האלה, שהמשחק הוא נקודה לפה או לשם, צריך להראות אופי ולעשות את המהלך שמנצח את המשחק. לא עשינו את זה, ובסיטואציות האלה לפעמים זה הולך נגדך. נצטרך ללמוד מזה ולנצח את המשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן בני הרצליה אריאל בית הלחמי חוגג. קובי אליהו
"רומל בק הוא שחקן עם יכולות גבוהות". בית הלחמי/קובי אליהו

מאמן בני הרצליה אריאל בית הלחמי נשמע מרוצה מאוד ואמר: "רומל בק הוא שחקן עם יכולות גבוהות, אבל הצליחו לשמור עליו מצוין. הרבה זמן לא נהניתי מכדורסל כמו הערב. הייתה אווירה מצוינת, קהל מדהים ומשחק מעולה. עשינו קאמבק נהדר והכי חשוב שניצחנו". על ההופעה של בן רייס, שהצטיין אצל בני הרצליה: "רייס נתן הרבה נקודות, היה יציב ואני שמח מהצורה בה הוא שיחק".

בן רייס, שהיה נהדר, הוסיף: "שנה שלמה שאני מחכה למשחק הזה. כל מה שאני חושב זה שאני רוצה להראות שגם אחרי פציעה כזו אפשר לחזור טוב. אני כל כך שמח שהצלחתי לשחק טוב, אני מאושר מאוד. אמנם זה רק משחק ראשון, אבל אני חושב שיש לנו ישראלים מצוינים ואני חושב שניתן את הטון השנה. אני חושב שאם נשפר כמה דברים, אנחנו יכולים לדבר למעלה. הייתה פה היום אווירה מדהימה עם קהל מצוין, היה ממש כיף לשחק. רק שימשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully