וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הודיעה: הקבוצה תמשיך לשחק באנפילד

אוהדי ליברפול יכולים להירגע: במועדון מתכוונים לשפץ את האיצטדיון המיתולוגי ולא לבנות אחד חדש, בגלל עלויות גבוהות

ליברפול הודיעה היום (שני) שהיא מתכוונת להישאר באנפילד. לאחרונה דווח שליברפול צפויה לעזוב את האיצטדיון המיתולוגי של המועדון, אחד המפורסמים באירופה, ולבנות איצטדיון חדש, אבל היום הודיעה עיריית ליברפול על התוכניות לשפץ את המועדון, אחרי שהעניקה לקבוצה מענק של 25 מיליון ליש"ט להשקעה.

בינתיים התוכניות להקמת איצטדיון חדש בסטנלי פארק לא יורדות מהפרק, עד אשר התוכניות לשיפוץ אנפילד יאושרו באופן רשמי. "היום נעשה צעד גדול לקידום אנפילד", אמר איאן אייר, המנהל הספורטיבי, "כולם במועדון יודעים שזה יום חשוב. אנחנו נחגוג השנה 120 שנה לליברפול, ואין ספק שאנפילד זה הבית הרוחני של המועדון. ההעדפה שלנו תמיד הייתה להישאר פה".

אחת הסיבות העיקריות שמונעות את בניית האיצטדיון החדש היא כלכלית. העלות צפויה הייתה להיות 300 מיליון ליש"ט, ולהגדיל את כמות הקהל ב-15 אלף בלבד. על פי ההערכות, השיפוץ הנרחב יחל ב-2014, ועשוי לעלות עד 150 מיליון ליש"ט. כרגע, במתכונת הנוכחית של האיצטדיון, יש 45,362 מושבים.

"אני ממש מאושר", אמר קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד. "יש לי כמה זכרונות מיוחדים באנפילד, וגם למועדון. אם עכשיו יוציאו את כל הכסף על שיפוץ האיצטדיון, זה פנטסטי. אני מאוד שמח לשמוע את זה, ואלו חדשות גדולות עבור המועדון. אנשים שאלו כבר הרבה זמן- האם נעזוב או נישאר באנפילד? כולם חיכו לגזר הדין, וזה פנטסטי שליברפול תישאר כאן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully