וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה מרכיב את שחקן הכדורגל המושלם

"הניתור של פלקאו, הימנית של צ'אבי, הכישרון של מסי, האישיות של פויול והעין של רונאלדו". ותאמינו או לא, אפילו בוסקטס בפנים

אם נמאס לכם מההשוואות בין מסי וכריסטיאנו רונאלדו, אז הרשו לאנדרס אינייסטה להרחיב קצת את תחומי הדיון. "השחקן המושלם?", נשאל קשר ברסה במארקה, והחל להרכיב: "היכולת האווירית של פלקאו, האישיות של קרלס פויול, הימנית של צ'אבי, הכישרון והשמאלית של מסי, העירנות הטקטית של סרג'יו בוסקטס והעין לשערים של כריסטיאנו רונאלדו".

ואז, רק כדי שלא תהיינה אי נעימויות, החל אינייסטה להלל את מסי, אמר שהוא מעולם לא ראה שחקן כמוהו וניבא שהארגנטינאי רק משתבח עם השנים. "שיחקתי איתו הרבה זמן", אמר הספרדי, "ובכנות אין כמוהו. כל יום, בכל משחק, בכל שנה, הוא רק נהיה יותר ויותר טוב. הוא עוד כל כך צעיר, עם קריירה ארוכה לפניו. זה כבוד גדול להיות באותה קבוצה כמוהו".

חברו של אינייסטה לנבחרת ספרד, סנטי קאסורלה, חושב שדווקא לאינייסטה יש מניות באותו שחקן מושלם. "הוא הסטנדרט שאני מציב לעצמי", אמר שחקן ארסנל למארקה. "אני מנסה לחקות כל דבר שהוא עושה, אבל זה מאוד קשה. הבעיה היא שכשהוא עושה את הדברים האלו זה נראה קל, וכשאתה מנסה לעשות את זה אתה מסתבך. הוא המודל שלי על המגרש ומחוץ לו".

אינייסטה נמצא עם הנבחרת הספרדית לקראת המפגש מול צרפת במוקדמות הגביע העולמי, שייערך ביום שלישי בוויסנטה קלדרון. מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה מתלבט רבות באשר להרכב במשחק הזה. סרג'יו ראמוס התאמן לבד אתמול (ראשון) והוא מחלים מפציעה קלה שספג במשחק הניצחון 0:4 על בלארוס בשישי. ג'רארד פיקה וקרלס פויול ייעדרו מהמשחק בגלל פציעות, וראול אלביול עשוי לשחק לצד ראמוס במרכז ההתקפה. "כל אחד יכול לשחק ביום שלישי", אמר אלביול. "אני חייב להיות מוכן".

בהתקפה עשוי דל בוסקה לבצע שינוי לעומת ההרכב שפתח מול בלארוס - כשפרננדו טורס ודויד וייה מתחרים עם ססק פברגאס על עמדת החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully