וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קלינגר הלחוץ זעף, השחקנים מצפים לזעזוע

15.10.2012 / 14:30

ניר קלינגר נזף בשחקני הפועל חיפה לפני באר שבע, גל אראל נזרק וחזר, שחקנים הודו: "אם לא ננצח, מישהו יצטרך ללכת"

הלחץ בהפועל חיפה נמשך: היום (שני) ערכה הקבוצה אימון ראשון אחרי יומיים של חופש, במהלכו זעם המאמן ניר קלינגר על חניכיו. למרות שלא ערך אסיפה לפני או אחרי האימון, צעק המאמן על השחקנים, ובמהלך האימון אף אסף את כולם ואמר להם: "אתם תלכו לפי הדרך ולפי השיטה שלי. אל תנסו למשוך את הדרך אליכם. יש פה שיטה ועל פיה אתם תעבדו".

המאמן, ששמע חלק מההתבטאויות של השחקנים בזמן האחרון, אינו מרוצה מהגישה של חלק מהשחקנים ולא את הדרך שבה הקבוצה משחקת. במועדון די ברור כרגע שהמשחק מול הפועל באר שבע בשבת הוא צומת דרכים עבור הקבוצה, במיוחד לאור העובדה שהבעלים יואב כץ ינחת מחר בלילה ויהיה נוכח במשחק.

במהלך האימון העיר קלינגר לקשר גל אראל, וכשזה סינן כמה מילים לעברו, צעק עליו קלינגר והורה לו להתקרר מעט בחוץ. אחרי מספר דקות חזר הקשר להתאמן עם חבריו.

"יש הרבה לחץ לקראת המשחק מול הפועל באר שבע", אמר שחקן בחיפה, "אנחנו מאוד רוצים לנצח אותו, אבל אם לא ננצח יהיה צריך לעשות פה זעזוע. יואב הבהיר שניר יישאר וניר הבהיר כבר באסיפות שהוא נשאר ומבחינתו הפועל חיפה זה פרויקט, אבל לכולם ברור שיהיה פה זעזוע. אז או ששמונה או תשעה שחקנים יעופו ליציע, או שיקרה משהו בעמדת המאמן".

קלינגר מתלבט לגבי ההרכב. נראה שבהגנה דושאן ברקוביץ' יחזור לעמדת הבלם, כשהוא עורך אימונים כמעט מלאים ובקושי סובל מכאבים. מהראן לאלה גם צפוי לחזור להרכב אם יהיה כשיר לחלוטין.

קלינגר מתלבט אם לתת לכמה שחקנים צעירים דוגמת אלי אלבז, מועין חלאיילה ואילן רנקביץ' מקום בהרכב, לאחר שהפגינו רעב גדול באימונים ובדקות בהן ניתנה להם ההזדמנות, או שמא ללכת עם השחקנים הוותיקים והמנוסים במשחק מול באר שבע.

כץ כאמור ינחת מחר בלילה, וכבר ביום רביעי הוא אמור לשבת לשיחה אישית עם קלינגר ולהבין ממנו את המרקם בקבוצה ולאחריו הוא צפוי לשבת עם שחקנים ותיקים דוגמת קאלה דרשלר, יוסי דורה ויובל אבידור כדי להבין מהם מה הם חושבים על המצב של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully