וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כיוואן לא קיבל יום חופש וזעם

14.10.2012 / 13:19

ניר קלינגר זימן את הקשר לאימון שכלל בעיקר צעירים. טענות בקרב השחקנים על מתיחות בשיחות האישיות שקיים המאמן

one

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, ערך היום (ראשון) אימון לחלק משחקני הקבוצה, כאשר למרבית השחקנים הוא העניק חופש כדי להקל עליהם בעומסים. בקבוצה היו בטוחים שקלינגר יזמן לאימון החלקי רק את השחקנים הצעירים ואת אלו שלא נמצאים כלל ברוטציה, אך המאמן הפתיע כשזימן גם את מהראן לאלה והישאם כיוואן.

ההחלטה לזמן את לאלה נובעת מכך שהאחרון לא התאמן בסוף השבוע שעבר בגלל פציעה, והמאמן רצה לראות אם הוא כשיר לאימונים השבוע כשהתכנון הוא להעלות אותו בהרכב במשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. לגבי כיוואן, הרי שבסביבתו של השחקן אמרו כי הוא גם כך מאוכזב ממעמדו ומהעובדה שהוא נדחק מהרוטציה, וכעת כשהוזמן לאימון עם כל השחקנים הצעירים הוא מרגיש שמעמדו הפך לנחות מאוד. בחיפה דחו את הטענות, ואמרו שהוא זומן כי היה פצוע ולא שיחק כך שלא סבל מהעומסים.

מחר יחזרו כל השחקנים לאימונים. בשיחות האישיות שערך קלינגר עם השחקנים, הוא הבהיר את עמדתו ואת חוסר שביעות רצונו, אלא שגם השחקנים לא נשארו אדישים ובמועדון אמרו שהשיחות נמשכו זמן ארוך במיוחד והיו טעונות למדי.

הבעלים יואב כץ ינחת ביום שלישי בלילה ובמועדון אמרו שהוא יגיע לאימוני הקבוצה כדי לדחוף ולעודד את השחקנים. מי שצפוי לבקש מהבעלים הבהרות הוא חסיב אבו רוקון, שמתאמן כבר כחודשיים עם הקבוצה אך עדיין לא הוחתם על חוזה. אבו רוקון יבקש מכץ להבין מדוע הוא אינו חותם על חוזה ומה התוכניות לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully