וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן רמז באסיפה: טיבי ומליקסון צפויים לפתוח

15.10.2012 / 14:28

מאמן הנבחרת פנה באסיפה לקינן וורמוט ואמר להם: "בכל מקרה, חשוב שגם אתם תהיו מוכנים", מה שמרמז על תוכניותיו

נבחרת ישראל תערוך הערב (שני) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול לוקסמבורג, כשתקיים מסיבת עיתונאים ואימון מסכם (החל מהשעה 17:30, שידור חי בוואלה! ספורט) בבית הנבחרות בשפיים לקראת המשחק מחר (18:00, איצטדיון רמת גן).

גוטמן ערך היום אסיפת שחקנים שמתבססת על המשחק האחרון בלוקסמבורג. המאמן שם דגש על טעויות במשחק ההגנה, ואתמול באימון שם דגש על הנעת כדור ולחץ על השחקן היריב שמחזיק בכדור. "יש עדיין מה לשפר, בעיקר בחלק ההגנתי שלנו", הבהירו בנבחרת עוד לפני האסיפה.

גוטמן הבהיר כי הוא מרוצה מהתנועה לעומק שעשו שחקני החלק הקדמי והחמיא על הלחץ שביצעו השחקנים על היריב. המאמן עדיין שוקל אילו שינויים לבצע בהרכב ורמז באסיפה כי יואב זיו יפתח בצד שמאל, כשאיתן טיבי יפתח אם יוכל לשחק, אחרת דקל קינן יחליף אותו. בנוסף, אם מאור מליקסון לא יהיה כשיר (ההערכה שיוכל לשחק), גילי ורמוט יחליף אותו. הרמז לשחקנים הגיע לאחר שגוטמן פנה לקינן וורמוט באסיפה ואמר להם: "בכל מקרה, חשוב שגם אתה ואתה תהיו מוכנים".

המאמן החליט שלא לזמן שחקן נוסף לסגל במקום אלירן עטר ששוחרר בגלל כאבי גב ולכן החלוץ שמעון אבוחצירה ייכלל בוודאות בסגל ויפתח על הספסל יחד עם מגן הפועל באר שבע, אופיר דוידזאדה, שהחליף את גל שיש הפצוע. הקשר מאור מליקסון שקיים אתמול אימון ריצה בלבד אמור לפתוח בהרכב למרות רגישות בשריר הירך האחורי.

הקשר ניר ביטון יחזור להתאמן עם הנבחרת הערב בשפיים, לאחר שנכלל אתמול בסגל האולימפית. גם בירם כיאל נמצא בתוכניות ואמור לפתוח על הספסל. במרכז הקישור יפתחו גם הפעם ביבראס נאתכו, גל אלברמן ומהראן ראדי. גילי ורמוט שהחלים יפתח על הספסל ואמור ליטול חלק. גם חן עזרא ייכלל בסגל.
בינתיים, בהתאחדות לכדורגל נותנים גיבוי מלא למאמן. היו"ר אבי לוזון שוחח עם גוטמן ואיחל לו הצלחה לקראת המשחק מחר. במהלך השבוע יחולקו אלפי הזמנות לסקטורים שונים וכפי שפורסם אתמול בהתאחדות מעריכים ש-20 עד 22 אלף צופים יגיעו לאצטדיון.

עדכון ראשון: 11:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully