וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר דוידזאדה זומן לנבחרת, אלירן עטר שוחרר

14.10.2012 / 10:01

מגן באר שבע יחליף את גל שיש. חלוץ מכבי ת"א סובל מהחמרה בפציעה. לוזון שוחח עם גוטמן: "אפשר להציל את הקמפיין"

אחרי שנחתה באיחור בגלל עיכוב בטיסה מלוקסמבורג, נבחרת ישראל תערוך הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים ואימון ראשון על אדמת ישראל, לקראת המשחק ביום שלישי.

בשלב זה, נראה כי המאמן אלי גוטמן, ששחקנים העידו שחזר לחייך מאז שריקת הסיום במשחק האחרון, יערוך שני שינויים בהשוואה להרכב שפתח במשחק שלשום – דקל קינן שרשם משחק מצוין יחליף את איתן טיבי לצדו של דן מורי ואילו בעמדת המגן השמאלי יפתח יואב זיו.

גוטמן ריענן היום את הסגל, כשזימן את אופיר דוידזאדה במקומו של גל שיש הפצוע. טאלב טואטחה שהיה צפוי לקבל זימון יישאר בצעירה מכיוון שהוא מתוכנן לפתוח היום במשחק מול בלגיה. גיא לוזון ביקש לשחרר את הקשר ניר ביטון למשחק הנבחרת היום מול בלגיה. גוטמן אישר זאת, אך בתנאי השחקן יחזור להתאמן בנבחרת הבוגרת מחר. מאוחר יותר הוציאה ההתאחדות הודעה רשמית בה אישרה כי השחקן שוחרר. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון שוחח עם גוטמן ואיחל לו הצלחה. גם אלירן עטר שוחרר מהסגל בגלל שחלה החמרה בפציעה ממנה הוא סובל.

תומר חמד זכה אתמול לקבלת פנים חמה, לאחר השלושער שכבש בלוקסמבורג. "הוא ובן בסט נמצאים בכושר טוב, אולי זה מה שגוטמן היה צריך לעשות מלכתחילה – לזמן שחקנים שנמצאים בכושר", אמר אתמול גורם בהתאחדות לכדורגל. "מבלי חלילה לפגוע באף אחד, ראינו אתמול קבוצה של שחקנים שנמצאים בכושר משחק. לכאורה התובנות הגיעו מאוחר, אך לדעתי עדיין אפשר להציל את הקמפיין".

שחקנים בנבחרת הופתעו מאוד מהחולשה של לוקסמבורג, שתגיע לישראל מחר ותערוך הכנות אחרונות לקראת המשחק השני בין הקבוצות בתוך ארבעה ימים. גם בנבחרת וגם בהתאחדות סבורים שניצחון במשחק בשלישי יביא 40 אלף צופים למשחק מול פורטוגל במשחק שייערך ב-22 במרץ. כעבור ארבעה ימים תצא הנבחרת למשחק חוץ מול צפון אירלנד.

בנבחרת הבליגו על האירוע שקרה באימון אתמול, במהלכו מנעו השחקנים מריבה בין אלירן עטר לדקל קינן. "עוד בטרם הסתיים האימון ידענו שבזה יתעסקו. חבל שלא מפרגנים לנו", שלחו בנבחרת שוב את החיצים לכיוון התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully