וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא לוזון תלוי בעצמו. אוחנה? המנהל המקצועי יחליט"

15.10.2012 / 10:53

גורמים בהתאחדות מגיבים על הידיעה לפיה השניים עשויים לעזוב ביוני. היו"ר אבי לוזון תומך מאוד במינוי מנהל מקצועי זר

"גיא לוזון עושה עבודה טובה מאוד עם הנבחרת הצעירה, אבל לא בטוח שירצה להמשיך אם יקבל הצעות אחרות. למעשה, הוא תלוי בעצמו ולא באף אחד אחר. אם הוא ירצה, הוא ימשיך בנבחרת הצעירה גם אחרי מינוי המנהל המקצועי משום שלא נראה שמישהו מטיל דופי בקידום הנבחרת הצעירה. אלי אוחנה? המנהל המקצועי יחליט אם להשאיר אותו. אין המלצה לשחררו מהתפקיד".

כך אמר אמש גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל בעקבות הידיעה בוואלה! ספורט על האפשרות שגיא לוזון ואלי אוחנה, מאמני הנבחרות הצעירות, יעזבו בחודש יוני את תפקידם לאחר שהתברר שיו"ר ההתאחדות מתכנן מהפכה בתחום הנבחרות הצעירות.

כזכור, לפני כחודשיים פורסם כי המהפך של לוזון כולל בעיקר מינוי מנהל מקצועי זר לנבחרות הצעירות, כנראה מגרמניה. גם מספר מאמנים מהולנד הוצעו ללוזון, שתומך מאוד במינוי של מנהל מקצועי זר נטול משיקולים פוליטיים ומתכוון להכריז על המינוי עד חודש ינואר. "אחרי מינוי המאמן נשב ונחליט יחד מי מהמאמנים נשאר ומי יעזוב. הדברים אמורים גם לגבי עופר פביאן ואלון חזן", הסבירו בהתאחדות. ההערכה היא כי לרעיון של לוזון יושג רוב במזכירות ההתאחדות לכדורגל. כזכור, האדם האחרון שאחז בתפקיד היה זאב זלצר.

לגבי גיא לוזון, אם לא תתפנה בתום העונה משרה באחת הקבוצות הבכירות בליגה נראה כי יסרב לחזור לאימון קבוצה וימתין למשרה אחרת. בהתאחדות היה מי שהעריך שלוזון עשוי להעדיף להמתין למשרת מאמן הנבחרת הבוגרת, אך הדגישו כי כל עוד אלי גוטמן אוחז בתפקיד אין כוונה להעלות את הנושא על סדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully