וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "כקפטן יש לי יותר אחריות, כבר התרגלתי"

15.10.2012 / 9:10

קפטן מכבי ת"א: "הוכחנו הרבה אופי מול ירושלים". בלאט לשחקנים: "צריך לשפר את הריבאונד ולהוריד את האיבודים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב התעודדו אמש (ראשון) מהניצחון על הפועל ירושלים במחזור הראשון של ליגת העל (82:88), אך בצוות המקצועי מודעים לכך שיש לא מעט נקודות חלשות בהן חייבת הקבוצה להשתפר. לאחר המשחק כינס דיוויד בלאט את השחקנים בחדר ההלבשה והעיר להם: "אנחנו צריכים להופיע טוב יותר ברבע השלישי, להיות מרוכזים יותר ולהוציא פעולות לפועל יותר טוב. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד, לקחת יותר ריבאונדים, ולהוריד את כמות האיבודים".

הקפטן גיא פניני סיכם את המשחק: "אני שמח שידענו לנצח גם במשחק פחות טוב שלנו. בכדורסל צריך לדעת לנצח כשהולך פחות טוב. היה משחק טוב, ציפינו שיהיה משחק קשה ושהפועל ירושלים יגיעו וישחקו טוב. בסופו של דבר אני שמח שהוכחנו הרבה אופי וששחקנים שעלו מהספסל נתנו פוש".

פניני התייחס להכנות למשחק: "כמו בכל שנה, היה לנו יום וחצי להתכונן למשחק, התרגלו לזה. זה לא הכי אידאלי אבל זה לא משנה. צריך לבוא ולעשות את העבודות האלו בצורה הכי טובה גם בזמן קצר. ההתרשמות שלי מירושלים העונה? פעם ראשונה שראיתי אותם היום ולא מתפקידי לענות לגבי ההתרשמות מהם לתת להם ציונים".

על הרגשתו האישית להופיע במשחק רשמי ראשון בנוקיה כקפטן הקבוצה סיפר פניני: "ברורו שזה כיף לחזור לנוקיה לשחק מול הקהל הזה כקפטן. כקפטן יש יותר אחריות, אבל מעבר לכך התרגלתי לתפקיד וזו לא כל כך הרגשה שונה עבורי לעלות על הפרקט".

שון ג'יימס הוסיף: "זה היה משחק גדול עבורנו, רצינו את הניצחון והשגנו אותו. ירושלים היא קבוצה מוכשרת, ומולנו כל קבוצה תמיד רוצה לשחק טיפה יותר טוב. התחלנו טוב את המשחק ויש לא מעט דברים חיוביים שאני לוקח כמה דברים מהמשחק הזה, כמו הכימיה שהצגנו בדקות מסוימות כקבוצה, ושבסיום הצלחנו לשחק יחד". הסנטר התייחס למשחק הקרוב מול סיינה ביום חמישי: "זה הולך להיות משחק ביתי ראשון בירוליג העונה ונתכונן בימים הבאים, נגיע ביום חמישי במטרה להשיג את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully