וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל מעוניינת בדוואן סאמרס

15.10.2012 / 8:56

הפורוורד (24, 2.03) ששיחק 3 שנים ב-NBA, עשוי להצטרף לקבוצה של ליאור ליובין במידה וייחתך מהמחנה של שארלוט

הפועל גלבוע/גליל עליון ספגה אמש (ראשון) תבוסה במחזור הראשון של ליגת העל בביתה מול מכבי ראשון לציון 70:54. הקבוצה של ליאור ליובין נראתה רע מאוד, גם עם צירופם של יניב גרין ושמוליק ברנר ששיחקו לא מעט לאחר שחתמו רק אתמול בצהריים על חוזיהם, אך נראו חלודים מאוד ולא קלעו ולו נקודה אחת.

בקבוצה הסבירו את ההפסד בחסרונם של שלושה שחקנים, דגן יבזורי, מיטשל וואט ושחקן זר נוסף שטרם הגיע למועדון. יבזורי צפוי לחזור באמצע השבוע לאימונים וישחק במשחק הליגה מול מכבי חיפה, בעוד וואט ייעדר משחק נוסף. בינתיים בקבוצה עוקבים אחרי הפורוורד האמריקאי דוואן סאמרס שנמצא בימים אלה במחנה של שארלוט בובקטס, ובמידה ולא ייכנס לסגל הסופי, צפויים לנסות להחתימו.

סאמרס (24, 2.03), יליד בולטימור, עזב את מכללת ג'ורג'טאון אחרי 3 שנים בלבד לטובת דראפט ה-NBA של 2009 בו נבחר במקום ה-35 על ידי דטרויט. בג'ורג'טאון שיתף פעולה עם שחקנה של הפועל אילת אוסטין פרימן. בעונת 2009/10 קלע 3.5 נקודות בממוצע למשחק ב-39 משחקים בדטרויט, ובעונה העוקבת ירד ל-3.7 נקודות ב-20 משחקים בלבד בפיסטונס.

סאמרס ניצל את השביתה של העונה שעברה כדי לחתום בסיינה האיטלקית, אך שותף למשחקים בודדים בלבד לפני שחזר ל-NBA ולא הותיר חותם. בדצמבר הצטרף לניו אורלינס, שיחק 16 משחקים ורשם 4.4 נקודות ו-1.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully